Anbefaling Vw T5 støtdempere

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ønsker anbefaling på støtdempere til Vw T5. Bilen blir brukt som arbeidsbil og di som står der nå er gåen. Ønsker noen som er fadte men ikke for stive siden det er arbeidsbil. Hva tenker dere om sorte Bilstein?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Sorte bilstein", da tenker du standard gassdempere?

Vet ikke helt om jeg ville sagt at det er dempere som gjør en bil stiv, det er nok mer på fjærene.

 

du kan jo alltids vurdere disse Bilstein komfort-demperene (grønne), som vel er et mellomtrinn før de gule B6 demperene (har jeg skjønt det riktig).

Medlemsrabatt får du også: https://koolart.no/bilstein-understell/bilstein-b6-komfort-vw-t5-t6-03-17.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke noe som er for stivt, da tenkte jeg kanskje sorte orginale bilstein kunne vere greit. Tror Bilstein B6 er for stivt?

 

Har også sansen for Koni, men tror det blir feil for bruken på denne bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med Bilstein importøren idag og dem hadde bare en støtdemper inne til T5. Dette var en dem kalte for Heavy duty. Ikke B6 men en annen variant, om jeg ikke misforsto så var det for bilder med høyt understell eller for biler brukt i annlegg. Dette var den dem solgte desidert mest av.
 

noen formeninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Martin på Koolart da vel? Han kan jo en masse om de bilene der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hør med Martin på Koolart da vel? Han kan jo en masse om de bilene der.


bra tips. Ringer han imorgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støttes.

 

Jeg er helt sikker på at Martin kan finne på hylla (mer eller mindre) understll for VW nytte (Multivan/Transporter/Caddy).

Der har det gått endel av disse grønne (oppgradert, men ikke kortere, demper).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.