PolarFis for VAG Visualisering av en rekke valgfri parametre i instrumentpanelet

Anbefalte innlegg

Polar FIS + Advanced er et nytt plug and play-grensesnitt for kjøretøy fra VAG Group veldig enkel installasjon, kan brukes som diagnose verktøy og frem for alt viser parametere og verdier i MFD / FIS-skjermen som ligger i bilens instrumentbord og som kan vise over 140 parametere som: Oljetemp Oljepresse Boost Press Luftdrivstoffforhold Oljenivå Spenning RMP Hastighet Etc . Polar FIS tillater kontroll av mer enn 164 motorparametere, avhengig av kjøretøy, modell og ECU montert. Dessuten øker antall parametere hver firmwareoppdatering som vi utvikler og tilbyr til våre kunder med jevne mellomrom. Fremfor alt inkluderer vi andre viktige funksjoner for diagnostikk og komfort for vanlig bruk. Fungere på følgende bilmodeller med multifunksjon ratt. Audi A3 S3 RS3 (8P) ** Audi TT TTS TTRS (8J) ** Volkswagen Golf Mk5 (1K) Volkswagen Golf Mk6 (5K) Volkswagen Jetta Mk5 (1K) Volkswagen Jetta Mk6 (5C) Volkswagen Caddy (2K) Volkswagen Caddy (2C) Volkswagen Tiguan (5N) Volkswagen Touran (1T) Volkswagen EOS (1F) Volkswagen Passat (3C) Volkswagen Passat (36) Volkswagen Passat CC (35) Volkswagen Scirocco (13) Volkswagen Sharan (7N) Skoda Octavia I / Octavia I FL (Type 1U) Skoda Octavia II / Octavia II FL (Typ 1Z) Skoda Superb II (3T) Seat Leon II & Seat Leon II FL (1P) Seat Alhambra (7N) Seat Altea, AlteaXL & AlteaFreetrack (5P) Sete Toledo (5P) ** VIKTIG: Audi-modeller krever kjøretøy med multistyrerhjul utstyrt. I tilfelle du ikke har det, vil du ikke kunne navigere innenfor. Min passer til de biler som har sort bakgrunn med røde bokstaver tall. Den er helt ny i uåpnet forsegling i pakken. Selges pga overgang til hiddensprut med MDash hvor jeg får alle parametere der. Jeg betalte i overkant av 3000 kr for den inkl mva osv. Selges kun for kr 1800

tt-dis.jpg

polar-fis-advanced-audi-seat-skoda-volkswagen-pf04.jpg

preview (1).png

PF04_PolarFIS_500x500.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hadde FIS-Control i S3 8L jeg hadde før, noe jeg syntes fungerte veldig bra! Støtter også 8P :) 

 

http://www.fis-control.de/index_en.html

 

 

Hei! Ja det er en artig liten sak som lar deg overvåke 8 valgfrie parametre. Så du slipper å ha ekstra instrumenter i bilen alt du vil ha kontroll på får du i Fis menyen i instrumentpanelet. I tillegg kan du bruke det som et veldig bra diagnose apparat. Jeg monterte den ikke før jeg satt bort bilen for vinterlagring. Så nå blir den overflødig når jeg har MDash til våren. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Vet du om denne passer i en 14modell vw passat b7. mener det er white dot fis i min?men tenker jo ikke over fargen eller mangel på farge i fis'en

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei

Vet du om denne passer i en 14modell vw passat b7. mener det er white dot fis i min?men tenker jo ikke over fargen eller mangel på farge i fis'en

Etter som jeg skjønner må fargene være like. Send en Epost til Auto-Polar PolarFis, så får du svar om det går eller ikke. Det er veldig bra kundeservice, så det svaret får du raskt. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen Rune 

ble denne solgt? frekventeringen min av forumet er ikke slik det var, så glemt å stikke innom her igjen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.