Anbefalte innlegg

Heisann! 
 

Er det noen her som kunne hjulpet meg litt med anbefaling av felger? Har ett par kriterier bare.

1. De må være 17" og et45 +-7.

2. De må passe gammel Mercedes. 66.6mm nav.

3. De må ha god avstand fra nav i felgen og ut til eikene så ikke caliperne mine tar borti. Skal prøve å få tatt ett bilde så jeg får forklart dette bedre om noen lurer.☺️
 

Felgene skal brukes til godkjenning av bil hos Ombyggingsgruppa SVV, så alt dette må stemme. Hvordan de ser ut bryr meg lite så fremt de ikke koster masse. Kan være interessert å bytte bort futuraene mine om felgene koster litt.

Mvh

Jan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel bruke hva som helst her sålenge de ikke har kant da om det kun skal brukes til godkjenning. Golf 5 og oppover har vel lignende ET, og om du finner noen uoriginale felger der de har senterringer så får du det sikkert kastet etter deg på finn. :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser det ut. Nå sitter det en liten 5mm spacer på bildet så se bort ifra den!

Jeg trenger da noe som går over dette!

4958F355-6260-463F-A8AD-B54FFB54403A.jpeg

00FE009D-AE70-47D3-86DD-BD89DF28A830.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byde litt de bremsene😅

B8 og nyere Audi har jo et rundt 45 og senterborr på 66.5mm. 

De har også ganske god plass til bremser somregel😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer! Noen tips eller eksempler til aktuelle felger? Linker eller lignende hadde vært konge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.