Anbefalte innlegg

Hei

 

Er på jakt etter noen BBS enten replika eller ekte til min 100 QUATTRO. Er vertfall den stilen jeg er på jakt etter. Helst i 17".  Tror 18 blir for stort. Setter pris på personlige erfaringer.

 

BFO

IMG_20190308_221027.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Elias,

Etter alt å dømme er vel denne typ 44 din med flate hjulbuer bak, ettersom det er få av disse med de runde.

Riktignok min personlige mening, men da kanskje det gir mer mening med noen gode 16" felger med 215/45 størrelse dekk som er kurrant vare.

 

Og hva legger du i BBS? For veldig mange er det disse klassiske BBS RS eller BBS RM, og en eller annen RS var vel levert til typisk Audi 200, og de opprinnelige 8J16 smidde BBS RG til V8. Fra toppen av hodet vet jeg Calibre Vintage er en typisk valgt etterlikning.

Calibre-Vintage-SilverPolishedLip.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja no ala sann jeg tenkte på. Er ikke runde hjulbuer, men vurderer å sveise om

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runde hjulbuer løfter jo inntrykket vesentlig på dem, spesielt om det er faceliften.
Folk har forskjellig smak, men min er at 16" er mer tidsriktig, og det "kjøper deg fri" fra å ta hjulbuene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.