#1 Skrevet Januar 21, 2020 Hei! Jeg er ute etter felger til en Volkswagen Vento GLX 95 modell, kjøpte den i Tyskland høsten 2019. Er seriøst interessert i å få tak i, gjerne 16 tommer sommer felger med boltsirkel 4×100. Har vurdert ATS cup nye, men er det noen som har noen råd og vink? Og om ATS cup felger selges i Norge slik at jeg får sett dem, og de passer min bil? Er gjerne interessert i brukte også, og da er dette forumet viktig. Innpress er jeg usikker på. Jeg bor sentralt på Hedmarken. På forhånd tusen takk! Mvh, Leif Magne Moen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2020 Jeg er ganske sikker på at ATS Cup fortsatt er i handelen den dag idag Tror det kan passe bra på Ventoen din 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2020 Takk for svar, kan høre med Dekklåven i Furnes om noen råd. Tror ATS cup felger må bestilles fra utlandet via dekkforhandlere i Norge, men da utsett. Kanskje vanskelig å få tak i kvalitetsfelger brukt. Har fulgt med på Finn.no men uten hell. Det er gjerne 16 tommer jeg ser etter. Ser frem til våren nå. 🇸🇯😊👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...