Felger Volkswagen Vento GLX 95

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ute etter felger til en Volkswagen Vento GLX 95 modell, kjøpte den i Tyskland høsten 2019. Er seriøst interessert i å få tak i, gjerne 16 tommer sommer felger med boltsirkel 4×100. Har vurdert ATS cup nye, men er det noen som har noen råd og vink? Og om ATS cup felger selges i Norge slik at jeg får sett dem, og de passer min bil? Er gjerne interessert i brukte også, og da er dette forumet viktig. Innpress er jeg usikker på. Jeg bor sentralt på Hedmarken. På forhånd tusen takk!

Mvh, Leif Magne Moen 

 

inbound148639030632151839.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at ATS Cup fortsatt er i handelen den dag idag :) Tror det kan passe bra på Ventoen din :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, kan høre med Dekklåven i Furnes om noen råd. Tror ATS cup felger må bestilles fra utlandet via dekkforhandlere i Norge, men da utsett. Kanskje vanskelig å få tak i kvalitetsfelger brukt. Har fulgt med på Finn.no men uten hell. Det er gjerne 16 tommer jeg ser etter. Ser frem til våren nå. 🇸🇯😊👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.