Vi inviterer til lokallagstreff på Groovy Diner Tønsberg torsdag 6. februar kl 18:30

Anbefalte innlegg

Det er igjen duket for lokallagstreff på Groovy Diner i Kilden Kinobygget, og vi håper så mange som mulig vil møte.

Vi har rabattavtale på maten, men betaler normal pris på drikke. Det er ikke spiseplikt - hovedsaken er at vi treffes. Du er hjertelig velkommen alene,

eller med følge av ymse slag.

 

Dekksparking - og parkering - har de siste gangene skjedd på plassen foran nybygget mot baksiden av kinoen. Ganske mørkt ute fremdeles, men det henger folk der....

 

Får du ikke mulighet til å være med denne gangen, så følg vi med: det blir 2 treff i februar! 

 

Gi beskjed om du blir med, da bord bestilles mandag.

 

AB& Gutta i lokallagstyret ☺

 

GroovyDiner.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen 😁👌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber med å få meg fri til fredagen, tenkte meg hjem til helgen. Kjedelig å kjøre dobbelt opp :P

 

Rettelse: da var det ordna :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke kommet likevel, selv om jeg lenge hadde håp om å få dette til...!

 

Beklager folkens :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Får dessverre ikke kommet likevel, selv om jeg lenge hadde håp om å få dette til...!

 

Beklager folkens :(

Kommer flere sjanser vettu! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Får dessverre ikke kommet likevel, selv om jeg lenge hadde håp om å få dette til...!

 

Beklager folkens :(

 

Vi holder ut å vente til neste gang - men da, altså! : rolleyes Ha en fin-fin kveld uten oss.....! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra treff med folk fra hele Vestfold, og langveisfarende i kraft av Frank og Thomas (og selvfølgelig Victor helt fra Arendal!).

Tusen takk til alle 15 som tok turen!! ☺

 

Hold deg oppdatert - februar byr straks på enda ett treff!

 

Feb_2020_1_2.jpg

Feb_2020_1_3.jpg

Feb_2020_1_4.jpg

Feb_2020_1_5.jpg

Feb_2020_1_6.jpg

Feb_2020_1_8.jpg

Feb_2020_1_9.jpg

Feb_2020_1_10.jpg

Feb_2020_1_12.jpg

Feb_2020_1_13.jpg

Feb_2020_1_14.jpg

Feb_2020_1_15.jpg

Feb_2020_1_16.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.