Anbefalte innlegg

Noen som har noen formening om pris på lakkering av en Audi rs4 b5? Har fått pris fra Litauen via en jeg kjenner så dette er ett seriøst firma. Da blir den i utstillings finish og det koster 52k og vil ta 6-7 uker. Er noe rust i dører og kanaler som må pusses(Ikke noe som må sveises) ellers er det vel ett par parkeringsbulker. Hva vil dette koste ca i Norge? Vet det ikke er noe fasit på dette men er det 50k el 100k el 150k ish. Det jeg lurer på er om det lønner seg og kjøre dit for og fikse dette. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jostein Hval har tatt hvertfall 1 rs4 og 1 bredda s4 tidligere og er ingenting å utsette på finish. Pris har jeg ingen formening om, men går an å høre med han👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sent han pm så får vi se hva han skal ha ev

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sort bil da kreves mye av grunnarbeidet. Alle feil synes mye bedre. Syns ikke prisen var ille i det hele tatt. Skal du ta ut alle vinduer og slikt også 🤔 har vel brukt snart 10 forskjellige lakkerere selv og gjennom jobben. Jeg finner alltid noe, men igjen jeg finner også ting på nye biler fra fabrikken 😂 en ting er ihvertfall sikkert. Du får det du betaler for. Jeg hadde heller betalt ekstra for en bra resultat enn billig som garantert blir ræva. Det har jeg selv sett. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen blir kjørt til polen neste helg så får vi se hvordan resultatet blir:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

bilen blir kjørt til polen neste helg så får vi se hvordan resultatet blir:)

Hvilken pris har du fått for en sånn jobb i Polen? Tipper rundt 10000PLN? 😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke i pln men 52k i norske🙂 da er det ink pulverlakk av felger og lakk av noen motordeler også. Blir nok litt mere nå i korona tider og litt usikkert når jeg får den igjen men det er sånn uflaks jeg har så noe sånt er tatt med i beregninga😂😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.