Bli med på "Middag for en hundrings" på Groovy Diner torsdag 20. februar kl 18:30!

Anbefalte innlegg

I vinterferieuken tråkker Groovy Diner i Tønsberg til med "Middag for en hundrings!"  Da får du babyback ribs eller burger for kun 100,-!  (Pommes frites og drikke kommer utenom.) Vi inviterer Vestfold lokallag med på et ekstra februar-treff torsdag 20. februar. Det henstilles om å bestille menyen for hundrelappen da restauranten venter stor pågang. Jeg har holdt av bord til min 10 stk og maks 15, så vet du at du vil/kan/skal, meld deg på NÅ! Selvfølgelig er det heller ikke denne gangen spiseplikt for oss, men sparer du tomflasker fra nå av, er du straks i havn med hundrelappen... 

 

VIKTIG!

Meld deg på om du kan!

Ha 100-lappen klar!

Sjekk innkalling for evt endring av tidspunkt!!

 

Vi sees vel?

 

AB & Gutta i Lokallagsstyret ☺

 

 

 

 

Groovy_ 100ings_2020.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinden skal ule og regnet piske ned i dag! Sikker på at du ikke har lyst på en tur med oss på Groovy i kveld?

Ta med en venn/svigermonster/Skybert - eller kom som du er! Vi vil gjerne se deg på treff, vi.

Bordet er reservert til 10 stk - og vi er bare 6 påmeldte! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an å sende svigermor alene?
Fra spøk til revolver, bra initiativ dere klarer å dyrke i lokallaget! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Går det an å sende svigermor alene?
Fra spøk til revolver, bra initiativ dere klarer å dyrke i lokallaget! :tilber:

 

Klart det! Svigermor er alltid velkommen selv om hun kanskje får eget bord! :D Hovedpoenget er jo å få folk ut av sofakroken og på treff!

Er en sånn fin gjeng her i Vestfold at det er gøy å treffe dem stadig vekk! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som jeg får fri i morgen så, så da går turen fra Arendal så fort arbeid er ferdig 😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ser ut som jeg får fri i morgen så, så da går turen fra Arendal så fort arbeid er ferdig 😁

 

Wow!!! Du er helt RÅ!!! Vi gleder oss! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regn og vind satte ingen stopper for en blid gjeng VACN-folk som hadde lyst på litt vinterferie-moro sammen på Groovy!

Der ble de tatt godt i mot både av Christiane og hennes servitør (som hadde bedt om å få servere denne gjengen)!

Og Joachim valgte til og med å feire sin 26-års dag med disse flotte folka - hipp hipp! ☺

 

 

Feb_2020_2_1.jpg

Feb_2020_2_2.jpg

Feb_2020_2_3.jpg

Feb_2020_2_4.jpg

Feb_2020_2_5.jpg

Feb_2020_2_7.jpg

Feb_2020_2_8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.