Anbefalte innlegg

Jaja idag gikk det litt fort på Møvik sletta.... : bh : (sone 50) jeg hadde 75 km/t det er 1km/t fra lappen det : eek : jaja nå tror jeg det blir en rolig tur til Rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sure penger det der.

Har heldigvis aldri fått farts bot jeg da, men det tyder på at det skjer rimelig mye fortere enn man tror, dessverre.

 

Da har du vell lært da ;) Hehe....

Kondolerer.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sure penger det der.

Har heldigvis aldri fått farts bot jeg da, men det tyder på at det skjer rimelig mye fortere enn man tror, dessverre.

 

Da har du vell lært da ;) Hehe....

Kondolerer.

 

Thor!

 

får å si det sån så ble det ikke mye sommer nå.... jaja... nei det er jo det dere med å holde farts grensa altid når du har 300meter med slette foran deg... og ikke nok med det så fikk jeg 2 prikker...... jaja tar ikke det så tungt da : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off..Ikke greit med bøter..Har fått en del av dem..Men det er parkeringsbøter da..har fåt 1fartsbot..Da jeg var på jobb,,Kom ut fra krysset i lyngdal og ut på E18..hvor jeg gir på fordi det kommer biler,måtte jo opp i fart..der satt de med en gang..idioter..Tar ikke hensyn til det nei...Fikk 2900kr får å kjøre 72km/t i 60sona...Har aldri vært så forbanna før..Da satt jeg bare å : bråk : på vei hjem..Men du får kjøre forsiktig til RUD..Ta deg heller god tid og tenk på andre som vandrer langs veiene..God tur... : vinke : Ta noen bilder av damene der oppe får meg da : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja jeg sitter her uten lappen i 6 mnd og 9000 i bot etter 125 i 80 sona

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jeg måtte gå et år uten lappen og sitte i 3 uker for 70 i 40 sona.....man kan jo si at staten kasta boka alt de kunne på meg, men sånn kan det gå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja idag gikk det litt fort på Møvik sletta.... : bh : (sone 50) jeg hadde 75 km/t det er 1km/t fra lappen det : eek : jaja nå tror jeg det blir en rolig tur til Rudskogen

er det noe å skryte av da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor står det tråbilkjører under navne mitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe å skryte av da?

 

Kan ikke skjønne hva som er skryt med dette?

Bare en informasjon og en tanke vekker til oss andre som kanskje ferdes på denne sletta av og til. Sånn ser ihvertfall jeg på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor her ute på møvik og om jeg forstår riktig er det den sletta forbi skolen. Om det er det burde han ha mista lappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hva som er skryt med dette?

Bare en informasjon og en tanke vekker til oss andre som kanskje ferdes på denne sletta av og til. Sånn ser ihvertfall jeg på det.

att han har en :tumbs up: sier seg selv der att han på en eller anna måte er fornøyd med det.. og hvis dere vet att det er mye kontroller der så burde dere jo passe ekstra godt på høyrebeinet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh.....

Skjønner. Har ikke lagt merke til den tommelen ;)

 

Jeg ferdes ikke dette området, er faktisk ikke helt sikker på hvor det er, men greit for andre liksom og om det er en skole der bør en jo være ekstra varsom.

 

Nå ser jeg at denne tråden ble startet i går og dermed Sommerferie fra skolen og heldigvis ikke i skolesesongen. Men 75 km/t i 50 Sona er alikavell i drøyeste laget ja.....

 

men gjort er gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhh.....

Skjønner. Har ikke lagt merke til den tommelen ;)

 

Jeg ferdes ikke dette området, er faktisk ikke helt sikker på hvor det er, men greit for andre liksom og om det er en skole der bør en jo være ekstra varsom.

 

Nå ser jeg at denne tråden ble startet i går og dermed Sommerferie fra skolen og heldigvis ikke i skolesesongen. Men 75 km/t i 50 Sona er alikavell i drøyeste laget ja.....

 

men gjort er gjort.

hehe.. ikke mine penger eller prikker det går utover.. men tror onkelP er fornøyd når julebordet skal arrangeres:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig det er ganske tåpelig og "skryte" av at man har kjørt så fort at man mister lappen...men det er nå min mening.

 

Dere skal være glad dere ikke er yrkessjåfører og avhengig av lappen gutter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere skal være glad dere ikke er yrkessjåfører og avhengig av lappen gutter...
jeg er.. men er ikke guds beste barn i traffikken selv, men jeg passer på lappen min så. så derfor så gasser jeg på bane.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som Luis her ja. Passer stadig på. Ser mye idiot kjøring blandt vennene mine og de er flere som mister lappen, men lærer ikke.

 

Er avhengig av lappen jeg da, må jo komme meg på Lokallags treff :D

 

Men fra spøk til alvor. Det er dumt å risikere livet sitt + uskyldige sitt liv på å kjøre svin. Håper jeg aldri blir innvolvert i ei alvorlig bil ullykke eller blir førstemann på et åsted. Da tror jeg ikke jeg hadde klart å gjøre noe som helst. Dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noe å skryte av da?

 

nei det er ikke det mr. men må jo lage litt liv her :P det er jo idiotisk det vet jeg jo. må jo nesten si at det var 00.00 på natt.. så det er ikke akkuatar så mye folk ute å kjører på en tirsdag på den tida...... jaja... men det var ikke noe skryt... men du har jo sikkert alltid holdt farts grensa.... men jeg gåår ikke hjem å setter meg forann pcen for å skryte... det var jo hels en tanke på å sur det er å kjøre fort og jeg kunne jo brukt de pengen på mye annet... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er ikke det mr. men må jo lage litt liv her :P det er jo idiotisk det vet jeg jo. må jo nesten si at det var 00.00 på natt.. så det er ikke akkuatar så mye folk ute å kjører på en tirsdag på den tida...... jaja... men det var ikke noe skryt... men du har jo sikkert alltid holdt farts grensa.... men jeg gåår ikke hjem å setter meg forann pcen for å skryte... det var jo hels en tanke på å sur det er å kjøre fort og jeg kunne jo brukt de pengen på mye annet... : bh :

så hvis klokka var nesten 00 og første innlegget ditt ble skrevet 0008 også går du ikke hjem å setter deg foran hiddenen å skryter av det, da veit ikke jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så hvis klokka var nesten 00 og første innlegget ditt ble skrevet 0008 også går du ikke hjem å setter deg foran hiddenen å skryter av det, da veit ikke jeg ;)

 

men det var ikke skrytt..... skal du ha datoen.... 04.07-2005 så det ble på mandag.. natt til trisdag.... jeg skrve inn legget på onsdag.... men men det er jo ikke noe vits å diskutere... gjort er gjort..... men fikk ikke noe svar på om du alltid hadde holdt farts grensa....... nei da... men det er ikke noe vits å lage ei uggen tone blant oss..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå synes jeg kanskje vi legger diskusjonen om tidspunkter og klokkesletter død...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det var ikke skrytt..... skal du ha datoen.... 04.07-2005 så det ble på mandag.. natt til trisdag.... jeg skrve inn legget på onsdag.... men men det er jo ikke noe vits å diskutere... gjort er gjort..... men fikk ikke noe svar på om du alltid hadde holdt farts grensa....... nei da... men det er ikke noe vits å lage ei uggen tone blant oss..
jeg er.. men er ikke guds beste barn i traffikken selv, men jeg passer på lappen min så. så derfor så gasser jeg på bane.. :D

var ikke sånn ment da;) hehe.. vil heller ikke skape noe uggen tone.. jeg bare spurte.. :) du kan trøste deg med att de er veldig hyggelige oppe på innkrevningssentralen så du for delt opp bota di i så mange avdrag du vil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er gerit.... samma for meg... jeg har gjort det jeg har gjort.... men det er jo blitt en del innlegg... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.