Anbefalte innlegg

Jeg selger min trofaste sliter gjennom de siste 8 år, på grunn av overgang til større bil. Bilen er å anse som et reparasjonsobjekt. Den er Eu godkjent, men har behov for noe jobb.

Kjente feil:

-Knirker og dunker litt i understell, så her det må skiftes litt deler.

-Litt vibrasjon i skiver bak.

-A/C ligger inne med feilkode på trykksensor. Sensoren har blitt skiftet men feilen vedvarer. Mulig den er tom for gass.

-Det er litt vibrasjon i drivlinje ved 80kmt og full belastning på 6 gir. - På tide med nytt oljeskift på motor og gir.

-Noe rust rundt om, både på karosseri og understell.

- Knekt arm til ene bakseteryggen.

 

Positivt.

-Starter og går hver dag

-Eu godkjent til April 2021

- Registerreim, vannpumpe, drivreim og vibrasjonsdemper skiftet ved ca 265.000km

- Clutch og svinghjul skiftet ved ca 270.000

- Oljeskift hver 10.000km i mitt eige.

- Før forige eu ble det skiftet 2 foringer i bakstilling, et hjullager bak, skiver og klosser foran, en Airbag sensor, dieselfilter, luftfilter, coupefilter, topplagring til framdepere, glødeplugger.

- Bilen har DAB+ spiller montert

- Nye vinterdekk før denne sesongen.

- S- line understell som gir en god kjøreopplevelse

Det følger med 17" sommerhjul på originale Audi felger. Felgene har en del irr, og dekkene må byttes. Takboksen og bøylene på bildene følger IKKE med. Jeg er ikke interessert i inbytte.

 

18.000,-

20200309_171200.jpg

20200309_171211.jpg

20200309_171309.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.