Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe sport quattro kit eller komme i kontakt med noen som kan lage. Helst i karbon. 

 

Mvh

Richard 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er en som selger på en Facebook gruppe (tuning deler) .

Kan jo høre med han. 

 

Screenshot_20200331-133856.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er i kontakt med han men dette er egentlig for kort type dessverre og skulle gjerne hatt panser også, eventuelt bakluke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus Ensrud, lurer på om han ikke er bror til Trond, som bygde s1 replica. Han har former til sportquattro, hvis han ikke har solgt dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Magnus Ensrud, lurer på om han ikke er bror til Trond, som bygde s1 replica. Han har former til sportquattro, hvis han ikke har solgt dem :)

Takk jeg skal gi det et forsøk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

usikker på om det var kort eller lang han hadde former til, mulig han kan ha til begge

hvis jeg ikke blander med s1 former :p

 

men er verdt et forsøk å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg skal forsøke å få tak i han:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er ikke 10 000kr for et "komplett sett Sport Quattro" være en grei pris, og så bare anskaffe seg 2 bakskjermer for langt karosseri?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel ikke helt så enkelt som det. kan kun bruke framskjermer og front fanger og disse vil da heller ikke passe med panseret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.