Passer Audi V8-lykter på C3 100 (typ44)?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som  vet om Audi V8 lykter (fremme, ikke "refleksplaten" bake) passer på en 100/200 Typ44/C3? Må man bytte panser og skjermer også kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det ja, men må ordne blinklys et annet sted da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk høre nå at omtrent hele fronten er annerledes. Har dog 200 lykter liggende. Tror jeg skal prøve å bygge om de med noe angel eyes eller noe slikt. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bli 200 ja.

V8 er litt mye styr fremmi der 😅

 

Må bare spør.

Angel eyes på en typ44?? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ja. Hadde noen rester liggende. Har lyst å se  hvor jævlig det blir. Er ikke det noe stas så blir det kast. Skader ikke prøve  :P

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken om angel eyes kan diskuteres (jeg vet godt hvor mitt ståsted er). :)
Men, sånn deletilgangsmessig må det vel være ganske dumt å ofre 200 lykter på dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her  blir det på ingen måte noe form for ofring, vær du trygg. Er jo ikke sikker på om jeg liker det selv enda, bare  lite å gjøre på i disse koronatider ;) Har noen helt gjennomsiktige lykteglass. Så får en bare kjøre med svake nærlys og skikkelige langlys. Blir det fjasko  har jeg org lykteglass, og ringene er bare å ta ut. Alt burde kunne gjøres org igjen. Samme med motoren, alt av ledningsnett til KE-JET er gjemt og kan "lett" kobles opp igjen.

 

Folk må ikke bli redd for å prøve diverse nytt, og heller ikke stoppe å utfordre seg! Hele lysopsettet blir koblet opp på org bryter inne med ett rele, slik det kan skrues av også.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Dette er faktisk en av de beste videoene som er å oppdrive😂

 

Nei... Tror faktisk jeg demonterer noen pærer eller en lykt. Bara sann jeg er HELT sikker på jeg ikke er noen råner. 

Kanskje sann som i fjor når jeg holdt på med sprutet på den? ;)

Screenshot_20200401_164941_com.android.gallery3d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.