Felg og dekk til mk7 Gti, tips?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg har akkurat kjøpt meg ein 2014 Golf Gti. Den kom med 19" sommarfelgar og 17" vinter med kontinentale vinterdekk. Sidan eg bur i Bergen solgte eg sommarfelgane ASAP, då alt over 17" er håplaust med vegstandarden her. Eg sit da att med 17" originale Gti felgar, med sletne kontinentale vinterdekk.

 

Alternativa mine er då å legge sommardekk på dei felgane eg no har, f.eks Nokian Hakka Black 2 225/45-17 for 6500,- hjå Møller. Og så kjøpe meg eit felgsett med nye piggfrie dekk til hausten. Har da god tid til å følge med på Finn, og kan bestille på f.eks dekkonline om det ikkje skulle dukke opp noko.

 

Eller eg kan bestille eit sett med Autec Clubracing med Michelin PS4 på dekkonline, for rundt 13500, og følge med på om nokon har gode prisar på vinterdekk framover, til originalfelgane.

 

Kva hadde du gjort? Andre tips til felgar eller dekk? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva med å gå for 18" felger?  Blir vel nok gummi til Bergensveier med det? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa, tvilsomt :p Det går under tvil, men aller helst vil eg ha 17".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" er definitivt veien å gå om du ønsker komfort på dårlige veier med en GTI.
Bare husk om du har de store bremsene, de det står "GTI" på, så er det ikke alle felger som går over kaliperen.
Jeg har ikke personlig kjørt på Nokian Hakka Black 2, men har lest nok tester da jeg skulle ha nye sommerdekk, til at de var et jeg vurderte å går for.

Bare pass på å få de UTEN 'run flat', da blir de fort like ille som et 18" eller 19" dekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det går så kunne det jo være en ide å sette på dekk med større omkrets? Hvis det blir innafor 5% økning ? Feks 225/50-17. For komforten sin del: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje PP, så alt går over trur eg :)Runflat skyr eg som korona(Too soon?)

 

225/50-17 såg faktisk ikkje så dumt ut, kanskje det er ein tanke til vinteren! På sommaren trur eg det skal gå fint med 225/45-17.

 

Tankar om Autec Clubracing? Er ikkje så kjent med det merket, men felgane ser bra ut og er veldig lette. I samspel med Michelin PS4 trur eg det kan bli eit bra sommaroppsett.

 

https://autec-wheels.de/en/clubracing.html

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autec er et bra merke 👍🏼

 

Jeg kjørte 205/50-17 på vintern som var, det er OEM dim.
225/50-17 blir litt for stort tror jeg, 215/50-17 går nok bedre.

 

302_553442850.thumb.jpg.41ea51aa143f309fd390efe47e734073.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det da på 7 eller 7,5" felgar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er faktisk på 6,5" felg 😄

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel strengt tatt vurdert 18" jeg også, synes det er en fin kombinasjon for MQB - og en dimensjon som tillater mer senk om man ønsker det.

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant video! 18" er med i vurderingen, dersom det skulle dukke opp noko på finn. Dersom eg må bestille nytt blir det nok 17". Og for å klargjere litt så er det ikkje på grunn av min komfort eg vil ha 17", det er for å unngå bulkar og sprekker i felgane. Det er ikkje mange som rettar og sveisar felgar her på vestlandet, så tidligare har eg måtta sendt felgar til Østfold Felgteknikk, og det er jo litt styr med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper du kvalitetsfelger så skal det ikke være noe problem med å unngå bulker og sprekker. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uenig :) Har sendt Porsche, BMW, Azev og Momo felgar til retting.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En dårlig felg ville vært kast, og en skikkelig felg ville tålt mer.

Dessverre så er ikke BMW eller Porsche felg bedre bare fordi det er dyre orginalfelger. 

Egentlig høres det ut som du burde gå for Compomitive, det tåler rally, da burde de tåle veiene du kjører på 😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er eg enig i :) Compomotive skulle eg meir enn gjerne ha hatt, men med prisane dei har vil eg heller gå ned i dimensjon for å få meir dekk å gå på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.