Anbefalte innlegg

QomJL1PSSDG8aR7C5hXIlA.thumb.jpg.a24d14f26f968a35d721547f12bc9092.jpgDette er en av de mest velutstyrte A6 quattro som ble levert av denne modellen (i produksjon fra 2011-2018). Med adaptiv luftfjæring, elektriske komfortseter med minne, Milanoskinn, B&O musikkanlegg med 15 høyttalere og 1300 watt, sportsdifferential, 4 soners klimaanlegg, adaptiv cruisekontroll, infrarødt kamera i grillen (night vision), LED lykter, MMI navigasjon (navigasjonshidden oppgradert i 2017), parkeringsassistent, er det intet som savnes av nyere sikkerhetssystem.

Denne topputstyrte bilen ble brukt som spesiell lanseringsmodell for Audi i Tyskland og ble importert til Norge i 2012 etter 8500 km. Bilen har ettermontert Westfalia avtagbart hengerfeste hos merkeforhandler i Tyskland (brukt to ganger), integrert Nor-DAB tuner samt elektrisk DEFA-varmer. Jeg har hatt bilen siden 2014 (eier nummer 2 i Norge) og har kjørt nesten 100.000 km og opplevd en kvalitet, komfort, ytelse og økonomi som går utenpå det meste. Du har ingen rekkeviddeangst med 75 liter dieseltank (1100-1200 km rekkevidde) og en silkemyk V6 som går på under 0,6 l/mil på langtur. Ved 140 km/t i utlandet gjør motoren beskjedne 2000 omdr. og går på 0,67 l/mil. Drivlinjen er forsiktig optimalisert av Kvål Auto og gir 320 HK og 600+ NM. På langtur går motoren med 11-1400 omdr, noe som betyr lang levetid samtidig som den raskt våkner til liv ved behov (0-100 på ca 5 sek.). Heldigvis har Audi beholdt denne suverene V6 motor, der konkurrenter som BMW og Mercedes nå bruker firesylindrede "treskeverk". Denne bilen har vært pent stelt av en godt voksen entusiast og stått i garasje hele veien. Bortsett fra normal service og slitedeler som bremseklosser, er kun de bakre luftbelger i fjæringssystemet skiftet høsten 2016. Bilen ruller nå på Goodyear Eagle F1 255/40-19 sommerdekk med 5,5-6 mm mønsterdybde på 8,5 tommers brede A7-felger. Vinterhjulene er Conti TS 850 245/45-18 kontinentale piggfrie med 5-6 mm mønsterdybde på 8 tommers brede Audi-design kopifelger. Disse dekkene er testvinnere og mye mer stabile under milde vintere langs kysten enn nordiske vinterdekk beregnet på innlandsklima med minus 20 grader. Alt av elektronikk virker uten feilslag bortsett fra head-up display, der et speil har krakelert. Dette er i bestilling og planlegges skiftet. Forøvrig kan hele historikken med servicer dokumenteres og dokumenter kan eventuelt følge med bilen ved salg. Bagasjeromsmatte og lasteholdere/bøyler følger med på kjøpet. Pris kan diskuteres - men noter at denne bilen kostet ca kr 1.200.000 ny i 2011, så den blir ikke "gitt bort"! Dette er den beste bilen jeg har hatt i løpet av mer enn 45 år og jeg har nå bestilt en ny Audi e-tron. Bilen selges selvfølgelig garantert uten heftelser. Ring gjerne for en hyggelig bilprat hvis du er en seriøs mulig kjøper av en velholdt entusiastbil.

lmNGHODNQdGTw6lshzEFTA.jpg

CbgVNoOZQS+j7JeY53ZpZA.jpg

N5s0WjdgTL6Ru2NhmkGsVg.jpg

xr4zqfPrREehxaxlXHLHUw.jpg

65GE1BLNTc+hZ9CVMzqe3Q.jpg

 

 

 

%iuDW1OQRhaOcCNDA0SVAA.jpg

9ho3YK2ARh+60I1PPqsMHw.jpg

 

XPeWosoCQT2cHwaov5L1iw.jpg

PhU%uFqZRQe2rOH4YCAZHQ.jpg

fhBMC6dZQayAAAU8gappFA.jpg

IkBR5lrNRsq593Ell%xnug.jpg

G4KiNM%uQuOVhxOVi5EtVQ.jpg

xgOgqY3NQSaJNI5CoXa+IQ.jpg

RuAaL6vyTTqns6IwHdzV5Q.jpg

LZvLbhiATOa49v25GqqpgQ.jpg

gCtrRV3tQkeNfsr5YkyHBg.jpg

iw6IxccaS5KntxLwIKX82w.jpg

jYnNcAcCRXuBCgk%KIFDlA.jpg

URZqzGcFSp6m7p8brez6GQ.jpg

BWYScUvOTUuPMXsvNXj8lg.jpg

f26fScASSUGhwu6Fu6ffcA.jpg

tKMcNGv+QUeBR6%miAWbDA.jpg

7B5wL2L%Rn6cIfZSROzkqA.jpg

a20lTOqsQ1qK9cw9ijGdTw.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.