#1 Skrevet Juni 1, 2020 (endret) Til tross for kort varsel var det en fin gjeng som møttes på Ikea for en liten cruise 2. pinsedag. Oppmøte på Ikea, deretter satte vi kursen mot Norheimsun før vi tok av langs Bjørnefjorden retning Os. Fin kombinasjon av "motorvei", kjerresti og helt ok riksveg ! Siden Wörthersee utgikk i år ble det ingen tur til Turbo Kurve. Gruppebildet ble derfor en lokal variant... 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2020 Var til Norheimsund/ Øystese sjølv idag, knall veg å køyre så snart ein har svinga av på Trengereid Dog mykje trafikk idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 21 timer siden, Jan Trygve Øyre skrev: Var til Norheimsund/ Øystese sjølv idag, knall veg å køyre så snart ein har svinga av på Trengereid Dog mykje trafikk idag. Yepp, mye trafikk inn til Bergen. Heldigvis mindre etter at vi tok av ved Trengereid mot Norheimsund. Første gang jeg kjørte den veien. Må nok ta en tur til. Har du lagt til Facebook siden til Lokallaget? Der legger vi ut info om aktivitetene i lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 48 minutter siden, Øyvind Bjørneberg skrev: Yepp, mye trafikk inn til Bergen. Heldigvis mindre etter at vi tok av ved Trengereid mot Norheimsund. Første gang jeg kjørte den veien. Må nok ta en tur til. Har du lagt til Facebook siden til Lokallaget? Der legger vi ut info om aktivitetene i lokallaget. Kanonfine vegar innover Hardanger, i alle kantar egentleg. I grunn er det bra så lenge ein kjem seg ut frå Bergen kommune. Har lagt den til no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2020 Nydelig tur og fine bilder! Kunne jeg lånt et av de til å legge på klubbens Instagram? @Øyvind Bjørneberg😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 8 timer siden, Victor Bruun skrev: Nydelig tur og fine bilder! Kunne jeg lånt et av de til å legge på klubbens Instagram? @Øyvind Bjørneberg😁 Det går bra. Kjør på ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 15 timer siden, Øyvind Bjørneberg skrev: Det går bra. Kjør på ! 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...