Anbefalte innlegg

Til tross for kort varsel var det en fin gjeng som møttes på Ikea for en liten cruise 2. pinsedag.  Oppmøte på Ikea, deretter satte vi kursen mot Norheimsun før vi tok av langs Bjørnefjorden retning Os.  Fin kombinasjon av "motorvei", kjerresti og helt ok riksveg !

 

 

20200601_121901.jpg

20200601_121917.jpg

20200601_122914.jpg

emvqQAAw.jpeg

 

Siden Wörthersee utgikk i år ble det ingen tur til Turbo Kurve.  Gruppebildet ble derfor en lokal variant...

 

 

x1L5TpXA.jpeg

UIdXe1kw.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var til Norheimsund/ Øystese sjølv idag, knall veg å køyre så snart ein har svinga av på Trengereid :) Dog mykje trafikk idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Var til Norheimsund/ Øystese sjølv idag, knall veg å køyre så snart ein har svinga av på Trengereid :) Dog mykje trafikk idag.

Yepp, mye trafikk  inn til Bergen.  Heldigvis mindre etter at vi tok av ved Trengereid mot Norheimsund.

Første gang jeg kjørte den veien.  Må nok ta en tur til.  

Har du lagt til Facebook siden til Lokallaget?  Der legger vi ut info om aktivitetene i lokallaget.   

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Yepp, mye trafikk  inn til Bergen.  Heldigvis mindre etter at vi tok av ved Trengereid mot Norheimsund.

Første gang jeg kjørte den veien.  Må nok ta en tur til.  

Har du lagt til Facebook siden til Lokallaget?  Der legger vi ut info om aktivitetene i lokallaget.   

 

Kanonfine vegar innover Hardanger, i alle kantar egentleg. I grunn er det bra så lenge ein kjem seg ut frå Bergen kommune. Har lagt den til no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig tur og fine bilder! Kunne jeg lånt et av de til å legge på klubbens Instagram? @Øyvind Bjørneberg😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nydelig tur og fine bilder! Kunne jeg lånt et av de til å legge på klubbens Instagram? @Øyvind Bjørneberg😁

 

Det går bra.  Kjør på !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Det går bra.  Kjør på !

 

:D

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.