Anbefalte innlegg

På utkikk etter cat-back anlegg til S2 3b coupe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar (Audi Parts Norwegen eller hva han kaller seg) pusher BN pipes etter hva jeg forstår.

@Trond Gundersenselger BN pipes etter hva jeg husker.
Xtremecar selger Simons, dog bakre potte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, har sendt forespørsel til begge. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fox selger MED godkjenningspapirer. Det er dette settet: https://www.ebay.com/itm/Sports-Exhaust-Stainless-Steel-2-3-4in-for-Audi-S2-Coupe-ABE-Aby-Fox/401742218242?hash=item5d89b3c402:g:qhcAAOSwcwdcoyrB

 

OBS: Det står at det er til ABY, du bør sjekke om katalysatorene er like.

 

Til info så har jeg godkjent min bil mer 3" hjemmelaget eksosanlegg med en e-merka katalysator og to lyddempere. Se info i tråden i signaturen min.

 

EDIT: Her fant jeg samme settet til 3b: https://www.ebay.com/itm/Sportauspuff-Edelstahl-70mm-fur-Audi-S2-Coupe-ABE-3B-FOX/163211798806?fits=Make%3AAudi&hash=item26002e6916:g:obcAAOSw6MBdnZty

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABE/EG Papers, er dette godt nok for å få det godkjent her i Norge? Er vel egentlig liten sjans for at det blir påpek, men greit å ha i orden hvis om.

 

Rett før jeg bestiller fox eksos her nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABE bør holde ja.

 

Nå virker det som Statens Vegvesen også bruker hodet litt når det gjelder eksosanlegg forøvrig. Skal iallefall det.
Jeg spurte ift Milltek på min urquattro - som er engelsk og ikke med TÜV - men det var ikke nevneverdig å snakke om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.