Airbaglampe lyser rødt med div. el.feil

Anbefalte innlegg

Forrige uke begynte airbaglampa å lyse rødt. Par dager senere når det startet å regne ute, skulle jeg sette på vindusviskerne foran. Legger da merke til at vindusviskerne lever sitt eget liv. De hakker opp og ned, kan stoppe opp midt på ruta flere ganger. Var helt forferdelig da jeg kjørte i styrtregn midt på natta'n i natt. Så ikke en dr...!
Og i dag la jeg også merke til at DRL og baklysene ikke slår seg automatisk på når jeg låser opp bilen. Har forsikret meg om at lysbryteren står på auto. DRL lyser heller ikke når jeg låser bilen.
Har alt dette en sammenheng med at airbaglampa lyser rødt, eller er det tilfeldig at det har oppstått flere feil samtidig?
Har målt batteriet og det er tipp topp.

 
 
lagt til 1 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Forrige uke begynte airbaglampa å lyse rødt. Par dager senere når det startet å regne ute, skulle jeg sette på vindusviskerne foran. Legger da merke til at vindusviskerne lever sitt eget liv. De hakker opp og ned, kan stoppe opp midt på ruta flere ganger. Var helt forferdelig da jeg kjørte i styrtregn midt på natta'n i natt. Så ikke en dr...!
Og i dag la jeg også merke til at DRL og baklysene ikke slår seg automatisk på når jeg låser opp bilen. Har forsikret meg om at lysbryteren står på auto. DRL lyser heller ikke når jeg låser bilen.
Har alt dette en sammenheng med at airbaglampa lyser rødt, eller er det tilfeldig at det har oppstått flere feil samtidig?
Har målt batteriet og det er tipp topp.

Dette er en Audi A3 2011 mod.
2.0 tdi 140hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig jording på batteriet kanskje? Her ville jeg uansett begynt med å gå lest ut feilkoder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.