Audi S6 Avant Quattro 2000 mod Selges

Anbefalte innlegg

Da var tiden kommet for å legge min S6 ut for salg . Har hatt denne siden januar 2017 og den har gitt meg mange fine stunder. Hadde den på Vålerbanen noen runder i 2018 bare for å prøve bilen ut litt. Får jo ikke dratt utav så mye potensiale i et bybilde.

 

Den har blitt lagret i garasje utenom sesong og egentlig ikke brukt så mye i mitt eie. Når jeg kjøpte bilen var den kjørt 215000 og km stand er nå på 221900.

I mitt eie har det blitt gjort endel med bilen . Oljeskift hvert år og et ekstra oljeskift etter banekjøringen på våler. Nye katalysatorer og lamdasonder , flushet girkasse , byttet registerreim med løpehjul , vannpumpe , simmering på veiv forkant og simmerring bakkant gearkasse , ny frontrute. MTM felger har blitt rettet og pulverlakkert. Måtte pulverlakkere disse da diamansliping gjorde noe med stukturen i metallet som ikke lot seg rette. Nye calipere fremme og bak. 

 

Bilen er fin og se til men studerer man litt nærme så finner man rust på de vanlige plassene . Har 5 dørblader hvor det ene er samme farge mens de andre er mørk blå og må derfor lakkeres . Har også to ekstra framskjermer som følger med.

 

Ved oppstart etter lang tids lagring så høres det ut som om kamkjedestrammere ikke gjør jobben helt men dette forsvinner når den begynner å bli varm.Bytte av disse må påregnes og det gjennspeiles også i prisen for bilen. 

Det må også nevnes at motor ble byttet i 2015 v/192801km. Dette siden motor som stod i ikke hadde kompresjon i følge kvittering fra verksted i sverige.

En hel perm med masse historikk og kvitteringer medfølger. mesteparten av reperasjoner har blitt utført hos møller bil opp gjennom årene. 

 

Pris : Bud over 85.000,- vurderes

 

Ta kontakt på mobil 92203336

 

Bildene av bilen blir lagt ut av min sønn Magnus , i neste post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av litt rust på dørene , ved hjulbuene , bakluke og ved list på tak.

 

3l9FBwvNS1yMBAlzno960A.jpg

iw5IRHOnQLOtjAOZxdkmqg.jpg

wD9jIWl9QCW5fcp%IUrUPQ.jpg

GUN96M0hSP68JHKR6Mw2GQ.jpg

KBeNyYGHRqqmWszwdIRyxA.jpg

oZM9utRLQEaON18H7HBIZg.jpg

tXEwXlmjSgOnhwZHOpbn5w.jpg

p075Hr2BS8Obog4IIQiFjg.jpg

OEaG+lEqT2yqPWd+sEPkVw.jpg

HoORiAUZTk+iSBzs5PNMGg.jpg

iOMUixtmRXyrNHP8UL+l%A.jpg

A7SpmJJeQM2SyWmla8GzXA.jpg

Bl7cJEQyR6+%7+usk7ZF1w.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut på auksjonen.no . Selges til høystbydende uansett :) Må bare ha den vekk grunnet plass til banebil og scirocco prosjekt må prioriteres : rock : 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den ble solgt . Venter på at det formelle skal ordnes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.