Anbefalte innlegg

Hei, flytter til Trondheim iløpet av juli, er det noe piff her mtp treff etc? Noen fb-grupper jeg bør vite om? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Elias!

Kos deg masse i bartebyen, den ligger mitt hjerte nær selv etter en VELDIG fin studietid!

Trønderne har en facebook-gruppe som du finner her. Dessverre, i likhet med klubben  generelt, er aktivitetsnivået om dagen litt labert.

Vet dog det har vært litt prat om å ha lokallagstreff som starter opp i august, sånn til info, men det finner du fort ut av.

Men ikke la deg lure. Trønderne har lurt unna endel vasse Audier i kriker og kroker, og mye av dette har hatt sitt utgangspunkt i høytiden til ES tuning og deres triminnsats på biler med quattro. Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei Elias!

Kos deg masse i bartebyen, den ligger mitt hjerte nær selv etter en VELDIG fin studietid!

Trønderne har en facebook-gruppe som du finner her. Dessverre, i likhet med klubben  generelt, er aktivitetsnivået om dagen litt labert.

Vet dog det har vært litt prat om å ha lokallagstreff som starter opp i august, sånn til info, men det finner du fort ut av.

Men ikke la deg lure. Trønderne har lurt unna endel vasse Audier i kriker og kroker, og mye av dette har hatt sitt utgangspunkt i høytiden til ES tuning og deres triminnsats på biler med quattro. Lykke til!

Hei, takk for det! Får håpe det blir litt som skjer 😊

Har selv hatt turen hos Egil på ES med en 10VT. Utrolig hva den karen kan! 

IMG_20200701_180837.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.