#1 Skrevet Juli 22, 2020 Hei, flytter til Trondheim iløpet av juli, er det noe piff her mtp treff etc? Noen fb-grupper jeg bør vite om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2020 Hei Elias! Kos deg masse i bartebyen, den ligger mitt hjerte nær selv etter en VELDIG fin studietid! Trønderne har en facebook-gruppe som du finner her. Dessverre, i likhet med klubben generelt, er aktivitetsnivået om dagen litt labert. Vet dog det har vært litt prat om å ha lokallagstreff som starter opp i august, sånn til info, men det finner du fort ut av. Men ikke la deg lure. Trønderne har lurt unna endel vasse Audier i kriker og kroker, og mye av dette har hatt sitt utgangspunkt i høytiden til ES tuning og deres triminnsats på biler med quattro. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 hours ago, Ola L Lereim said: Hei Elias! Kos deg masse i bartebyen, den ligger mitt hjerte nær selv etter en VELDIG fin studietid! Trønderne har en facebook-gruppe som du finner her. Dessverre, i likhet med klubben generelt, er aktivitetsnivået om dagen litt labert. Vet dog det har vært litt prat om å ha lokallagstreff som starter opp i august, sånn til info, men det finner du fort ut av. Men ikke la deg lure. Trønderne har lurt unna endel vasse Audier i kriker og kroker, og mye av dette har hatt sitt utgangspunkt i høytiden til ES tuning og deres triminnsats på biler med quattro. Lykke til! Hei, takk for det! Får håpe det blir litt som skjer 😊 Har selv hatt turen hos Egil på ES med en 10VT. Utrolig hva den karen kan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...