Anbefalte innlegg

Har ca.1 bar på varm motor ved 1000rpm på mc1'n. Hva er normalt? Har rensa sil. 

 

Tar gjerne imot tips! Tenkte først på overtrykksventilen, men får minst 4bar (varm) når man får litt turtall. Er 10w-50 olje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vel en underkant av 0.8 på tomgang når jeg hadde min 10vt,

Det skal sies at autochecken har to sensorer, ene slår ut ved under 0,2bar opptil forhøyet tomgang og en ny sensor som slår ut under 1,8bar over 2000rpm. Så sånn sett er du ovenfor minstekravene.

Jeg vil tro at en verkstedmanual eller selvstudiekompendie hadde vært stedet å få svar.

 

Tillegg:

Jeg fant på nett for en N/A-motor hvor det er oppgitt 14psi på tomgang og 85psi ved 5500rpm, 85 graders oljetemp.

Altså 0,95bar på tomgang og 5,8bar på turtall, så du er i området

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg hadde vel en underkant av 0.8 på tomgang når jeg hadde min 10vt,

Det skal sies at autochecken har to sensorer, ene slår ut ved under 0,2bar opptil forhøyet tomgang og en ny sensor som slår ut under 1,8bar over 2000rpm. Så sånn sett er du ovenfor minstekravene.

Jeg vil tro at en verkstedmanual eller selvstudiekompendie hadde vært stedet å få svar.

 

Tillegg:

Jeg fant på nett for en N/A-motor hvor det er oppgitt 14psi på tomgang og 85psi ved 5500rpm, 85 graders oljetemp.

Altså 0,95bar på tomgang og 5,8bar på turtall, så du er i området

Ja har sjekket litt mer opp. Og de 2 bryterene jeg har er på 0,45bar og 1,2bar. Er nok innenfor (y)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.