Noen som bor i nærheten av Mobile Hokksund?

Anbefalte innlegg

Mulig dette er feil lokallag, om så flytt gjerne tråden til riktig plass. 
 

Jeg er interessert i en bil hos Mobile Hokksund og lurer på om noen kan titte på en bil og gi meg et nøyaktig bilde av tilstand, tenker først og fremst kosmetisk da bilen skal være i god stand fra et teknisk ståsted.

 

Jeg er detailer og et petimeter så jeg lurer på hvordan lakk er, er det mye bruksmerker, steinsprut, kanalskjørt, parkeringsbulker etc.

 

For ordens skyld stoler jeg på selger, men selgere har en tendens til å se mye av det positive. Jeg trenger en til å lete etter eventuelle negative sider. 
 

Noen som har «skills» og mulighet? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt ifra til Sindre, så han tar nok saken. Hvilken bil er det snakk om? Jeg er ingen ekspert, men har mulighet til å stikke innom i morgen om de er åpne da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber der jeg så Jeg kan gost sjekke den ekstra å ta ekstra med bilder. Kan godt sende meg info på pm 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jobber der jeg så Jeg kan gost sjekke den ekstra å ta ekstra med bilder. Kan godt sende meg info på pm 

 

Tusen takk, PM sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.