#1 Skrevet Juli 31, 2020 Mulig dette er feil lokallag, om så flytt gjerne tråden til riktig plass. Jeg er interessert i en bil hos Mobile Hokksund og lurer på om noen kan titte på en bil og gi meg et nøyaktig bilde av tilstand, tenker først og fremst kosmetisk da bilen skal være i god stand fra et teknisk ståsted. Jeg er detailer og et petimeter så jeg lurer på hvordan lakk er, er det mye bruksmerker, steinsprut, kanalskjørt, parkeringsbulker etc. For ordens skyld stoler jeg på selger, men selgere har en tendens til å se mye av det positive. Jeg trenger en til å lete etter eventuelle negative sider. Noen som har «skills» og mulighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2020 @Sindre Sjøøsten Nilsen jobber der. Trivelig kar man kan stole på 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2020 Jeg har sagt ifra til Sindre, så han tar nok saken. Hvilken bil er det snakk om? Jeg er ingen ekspert, men har mulighet til å stikke innom i morgen om de er åpne da. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2020 Jobber der jeg så Jeg kan gost sjekke den ekstra å ta ekstra med bilder. Kan godt sende meg info på pm 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 7 timer siden, Sindre Sjøøsten Nilsen skrev: Jobber der jeg så Jeg kan gost sjekke den ekstra å ta ekstra med bilder. Kan godt sende meg info på pm Tusen takk, PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2020 Tusen tusen takk til @Sindre Sjøøsten Nilsen, han leverte virkelig. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...