Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Idag så kjører jeg med Niche Vichenza 9x20" et38 med Federal 255/30r20 dekk. Sitter bra, men blir i overkant stort og i de verste svingene så subber jeg. 

 

Minste felgstørrelse jeg får på er 18" (store bremser). Jeg er på utkikk etter felger som ikke koster skjorta ny, evt brukte men som er runde og hele. Litt lakk arbeid skal jeg alltids klare. Gjerne så lette som mulig, hvis jeg skal ha med 2 dekksett på treff. 

 

Kravene er minimum 18", 5x112, nav på 66.6mm. Driver å skikker litt på 8x18" OZ Superturismo/Ultraleggera felger da de er greit priset brukt. Samtidig så liker jeg designet veldig godt. Noen meninger om 8" breie? Fått innspill at det blir fort litt lite. Dessverre så er 18" Oz kun å få tak i 8", evt så må jeg opp på 19" og da er det litt vanskeligere igjen. 

 

Superturismo lm veier 12kg uten dekk, vs mine 20" Niche Vichenza som veide hele 26kg med dekk. 

 

Så har du forslag, evt navn på felger jeg kan jakte etter, evt du vet om noen som selger så setter jeg stor pris på det :)

20200820_133421.thumb.jpg.4c678e37014f8b14df71cf75b1cd25b0.jpg

20200820_133635.thumb.jpg.81c430cee4c6acbab1a97a5d59333cff.jpg

18" Audi felger med 12mm spacere. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket ut Sparco sine? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Team Dynamics Pro Race 1.2, koster ikke skjorta fra Demon Tweeks nye.
Lette og sterke felger, fåes i mange forskjellige farger åsså.

 

 

Team Dynamics_Pro Race 1.2_Glitter Silver.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sjekket ut Sparco sine? 

Fant lite på Finn, og forhandlere skulle ha brått 4-7000 kroner felgen :) Takk for forslag tho

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Team Dynamics Pro Race 1.2, koster ikke skjorta fra Demon Tweeks nye.
Lette og sterke felger, fåes i mange forskjellige farger åsså.

 

 

Team Dynamics_Pro Race 1.2_Glitter Silver.jpg

Sjekket hos Demontweeks og Team Dynamics Pro Race 1.2 fås kun i 15" og feil PCD? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Enkei RFP1 fra det store utlandet :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, OZ LEGGERA HLT 8x18 ET35 5x112 Alloy Rims - veier 9.37 kg. Du får andre bredder og kan leveres med riktig innpress og kan også leveres som 19 eller 20 tommere.

Dette er særdles robuste og LETTE racing felger - du får de ogs i svart hvis jeg ikke husker feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sjekket hos Demontweeks og Team Dynamics Pro Race 1.2 fås kun i 15" og feil PCD? 

 

Oi se der ja, tok en titt nå selv, og utvalget har gått kraftig ned fra jeg var å kikket der i mai 🙈🙈

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kjøp Enkei RFP1 fra det store utlandet :D 

Forslag fra hvor? :)

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei, OZ LEGGERA HLT 8x18 ET35 5x112 Alloy Rims - veier 9.37 kg. Du får andre bredder og kan leveres med riktig innpress og kan også leveres som 19 eller 20 tommere.

Dette er særdles robuste og LETTE racing felger - du får de ogs i svart hvis jeg ikke husker feil...

Takker for forslag, legger de på listen over felger på Finn :) 4049,- per stk blir en del over budsjettet :) 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Oi se der ja, tok en titt nå selv, og utvalget har gått kraftig ned fra jeg var å kikket der i mai 🙈🙈

Fort gjort :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte felgene til 90’n derfra. Veldig greit og enkelt! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Forslag fra hvor? :)

 

Takker for forslag, legger de på listen over felger på Finn :) 4049,- per stk blir en del over budsjettet :) 

 

Fort gjort :) 

 

Skjønner. Ja OZ er jo ikke billige. Finn søk fungerer ofte greit og du har jo frem til neste sesong. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Skjønner. Ja OZ er jo ikke billige. Finn søk fungerer ofte greit og du har jo frem til neste sesong. :)

 

Vet du noe om OZ kjører en størrelse på navhull/centerbore? Fant et sett med ultraleggera på Finn til en grei pris? Eieren har ingen anelse. Stått på en B5 som jeg vet har 57.1mm og jeg trenger 66.6mm :S 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få selger til å måle. Men er skeptisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ kjører/kan levere ganske mange størrelser på navhull, Så det må du få selger til å måle.

 

OZ har også serienummer på alle sine felger på innsiden av felgen er det gravert inn serienummer (for å skille på ekte og falske), det er mulig du kan få oppgitt nav dim på felgene med s/n hos importør/eller i Italia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Vet du noe om OZ kjører en størrelse på navhull/centerbore? Fant et sett med ultraleggera på Finn til en grei pris? Eieren har ingen anelse. Stått på en B5 som jeg vet har 57.1mm og jeg trenger 66.6mm :S 

 

Alle OZ jeg har hatt har stort senterhull, med metallringer for eventuelt mindre navåpninger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

OZ kjører/kan levere ganske mange størrelser på navhull, Så det må du få selger til å måle.

 

OZ har også serienummer på alle sine felger på innsiden av felgen er det gravert inn serienummer (for å skille på ekte og falske), det er mulig du kan få oppgitt nav dim på felgene med s/n hos importør/eller i Italia.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Alle OZ jeg har hatt har stort senterhull, med metallringer for eventuelt mindre navåpninger.

 

Skal se om jeg kan få tilsendt serienummer. Noen anelse hvor jeg kan sjekke dette? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Christer hos Dekkskift.no, han er OZ guru og har direkte kontakt med Mr.OZ sjefen sjøl i Italia 😄

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Speedline Marmora er billige til å være lette felger. 18" og 20" er valset. Så de er veldig lette. laaav.no tar 8990,- for 4 grå eller hvite 18-tommere. Eller 11690,- for 4 blanke 20-tommere.

 

Alufelger Speedline SL2 Marmora 6.5x15 ET38 5x100 68 H2 Anthracite, Matt -  DekkLeader.comROZETKA | Speedline MARMORA (SL2) R16 W7,0 PCD5x114,3 ET40 DIA82,0  ANTHRACITE MATT. Цена, купить Speedline MARMORA (SL2) R16 W7,0 PCD5x114,3  ET40 DIA82,0 ANTHRACITE MATT в Киеве, Харькове, Днепропетровске, Одессе,  Запорожье, Львове. Speedline

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Speedline Marmora er billige til å være lette felger. 18" og 20" er valset. Så de er veldig lette. laaav.no tar 8990,- for 4 grå eller hvite 18-tommere. Eller 11690,- for 4 blanke 20-tommere.

 

Alufelger Speedline SL2 Marmora 6.5x15 ET38 5x100 68 H2 Anthracite, Matt -  DekkLeader.comROZETKA | Speedline MARMORA (SL2) R16 W7,0 PCD5x114,3 ET40 DIA82,0  ANTHRACITE MATT. Цена, купить Speedline MARMORA (SL2) R16 W7,0 PCD5x114,3  ET40 DIA82,0 ANTHRACITE MATT в Киеве, Харькове, Днепропетровске, Одессе,  Запорожье, Львове. Speedline

Hei, ble litt seint svar her da jeg igrunn hadde funnet OZ Superturismo 18x8j på Finn, men selger trakk seg. : bh :

 

Ser på Laaav at den dyrere heter Marmora FACE, vil det si blank lakk? Kunne tenkt meg å fått de lakkert piano/blank sort da jeg må ha litt fancy banefelger :P Så kan kjøpe de rimeligset hvis det er eneste forskjell.

 

Takk for godt forslag, etter litt googling så fant jeg at de veier 10 kg stk. får se om det blir kjøp når skattepenga kommer :) Eller før juni ihvertfall. 

 

Andre forslag? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.