VCDS/ ODB11 i Bergensområdet?

Anbefalte innlegg

Hei! Lurte på om det er nokon som har VCDS eller ODB11 som kunne hjulpe meg litt.

 

Eg har Carista sjølv, og fekk opp feilkode på "00527 Intake Air Temperature Sensor(G42)"

 

På min bil er den integrert i MAP sensoren som sit på toppen av innsugsmanifolden. Bytta den idag, men feilen er der fortsatt.

 

Lurer litt på om det er reelt i det heile tatt, eller evt. om ein kan få litt meir info med VCDS eller ODB11. Kan sjekke livehidden f.eks for å sjå kva IAT er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har idag sjekka med appen "Auto Doctor" på IOS og "Torque Lite" på Android, begge seier det ikkje er noko feil og viser meg livehidden frå IAT sensoren.

 

Tyder på at det er noko feil med Carista, men skulle gjerne ha verifisert det endelig med VCDS om nokon har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har OBDeleven, men bo å feil side av landet xD

Høres ut som feil å carista, når 2 andre ikke finner feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bluetooth skulle hatt såpass rekkevidde :D Ja det syns eg og, skulle gjerne fått bekrefta det sånn at eg kan klage til Carista og kanskje få refusjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk sjekka det med ODB11 no, den fant ingen feil og viste meg live-hidden frå sensoren. Så alt tyder på at det er noko feil med Carista, har oppretta ein sak hjå dei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Så ikke denne før nå, men har VCDS. Nå har du sjekket da men, til neste gang kanskje9_9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.