Utløpsdato/holdbarhet dekktettemiddel?

Anbefalte innlegg

Holder på å forberede Tiguanen (2013) til service, og lurer på om dekktettemiddel ikke lenger har utløpsdato? Mener det var det tidligere? (Sjekket Golfen også, samme der)

 

(Kommer vel ikke til å bruke det med mindre det ikke finnes andre muligheter, om behovet skulle melde seg....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekktettemiddel har utløpsdato, dette skal også stå klart merket på beholderen. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, fant omsider et sekssifret nr som nok er datoen.

 

Er denne merkingen reell, blir den faktisk ubrukbar? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg faktisk usikker på, men siden den har utløpsdato så tror jeg nok den mister funksjon etterhvert.

 

Dog jeg kommer alltid til å styre unna dekktettemiddel, blir mye gris for stakkarn som skal plugge/bytte dekk.
 

Har vikariert en del på dekkavdelingen vår så har fikset en del slike punkteringer dessverre. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk, fant omsider et sekssifret nr som nok er datoen.

 

Er denne merkingen reell, blir den faktisk ubrukbar? 

 

Er vel sånn best før, og VW står ikke ansvarlig vis du bruker den etter.

Men greiest å ikke bruke, blir bare klin, skal brenne greit på dass før den må frem.

Ha heller lappesaker fra Biltema i bilen, det funker gull og holder ut dekkets levetid.

https://www.biltema.no/bil---mc/mc/verkstedutstyr/Dekktilbehor/reparasjonssett-dekk-2000022836

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg allerede 😀

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter denne igjen, er utløpsdato på dekktettemiddel et punkt på PKK (på merkeverskted i aktuell case)? Kommer jo aldri til å bruke middelet, men...............

(Ser at det står som punkt på serviceskjemaet, men spørsmålet gjelder PKK)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg så det som eget punkt på PKK lista sist jeg sjekket. Men vet det er et punkt på service.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket i dag, gir ikke feil på PKK. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sjekket i dag, gir ikke feil på PKK. 

Takk, kjekt å vite!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.