Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har kjøpt meg et Amarok vrak som skal bygges opp og har prøvd å finne et brukt laste plan til denne. Men det kommer opp forskjellige dele nr pga noen ekstra pr-koder.

På delefilmen fins ikke komplett plan men har prøvd å sammenlikne sidene på planet f.eks

 

Min en 2018mod får jeg opp oem nr på venstre side del av plan 2H6809051 med PR-kode K4E+0FA,0FU

På alle bilen på bilopphuggerier i Norge noen år eldre biler er oem nr 2H7809051(A) med PR-kode K4E ikke noe mer

 

Hva står 0FA og 0FU for? Kan jeg bruke plan fra eldre bil? 

 

Klarer ikke se på bilder at det er noe forskjell uten om at noen kommer uten plast bredder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel et skille på tanklokkstørrelse da de gikk over til adblue, da ble det lengre for å få plass til både diesel og adblue bak lokket.

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah stemmer. Har sett det er adblue på denne ja det er det ikke på de eldre 2l.

Tusen hjertelig takk for svar. Svenskene har noen nyere modeller får sjekke ut det :-) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at amarok ambulansene som kommer til Norge har plan, og de blir jo bare plukket av ved ombygging. Kanskje mulighet å få kjøpt et av dem for en billig krone 🤔

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips. Skal høre med dem i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.