#1 Skrevet September 11, 2020 Hei,er litt på spørrer,n igjen , har som sagt ovenfor en 99 mod Golf som klima kompressor ikke starter på. Er ny kompressor,tørkefilter og anlegg er ok når det gjelder klimagass R 134. Ligger ingen feil på systemet ved sjekk men kompressor vil ikke starte.....noen gode tips. Er grønn når det gjelder elektrisk men har noen noe gode forslag tas de med takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2020 Temp sensor ute er koplet til og virker? Forsåvidt gjelder dette innvendig også. Ute mener jeg å huske at den sitter nede foran innerskjermen på førersiden. Inne er jeg ikke sikker. Ps. det er climatronic du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2020 Er Climatronic på bilen og som den hobby repratøreren jeg er tror jeg feilen er funnet. På batteriet sitter tre sikringer + noen metallsikringer, ene sikring der går til kjøleviftene som igjen visstnok styrer klimakompressor. Jeg smurte opp sikring (er) med elektrospray og nå virker klima anlegg...det kosta meg "bare 4500 kr " på merkeverksted etter feilsøking og bytte av komponenter ovenfor. Dårlig jobb av de som skal kunne Golf , tror som sagt feil var det jeg fant etter tips på nett.... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2020 Flott at du fant det ut og oppdaterer oss! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2020 Bra du fikk gang på det! Meeen, verksted her har tatt den enkle veien med å begynne å bytte deler tydeligvis.. De hadde lett målt seg frem til at kompressor ikke fikk startstrøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2020 Ja, det trodde jeg og var veien å begynne , men dengang ei....fikk jo en beklagelse og avslag på avtalt pris ,men allikevel. Har jo ny og blank klimakompressor som fungerer og en gammel som trolig og er iorden...kjekt å ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...