Hadeland: Porsche på treffet 14. august?

Anbefalte innlegg

Vil det bli mulig for andre bilmerker å kjøre på treffet 14. august? På hovedtreffene har dette vært umulig fordi man skulle prioritere egne medlemmer og biler.

 

Så vidt jeg forstår kan lokallagene bestemme dette selv. Jeg er fremdeles medlem, men kjører nå en 911 twinturbo som trives godt på bane. Dette er jo en nær slektning av VW og RS2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi skal ha møte om dette på onsdag, kan ta det opp da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT:

Syns jeg så deg med UrQ`n på Autotuning i Råde for en stund siden... Så jeg regnet med at det bare var et tidsspørsmål før du kom med Porsche :D

 

Grattis med ny bil da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det bli mulig for andre bilmerker å kjøre på treffet 14. august? På hovedtreffene har dette vært umulig fordi man skulle prioritere egne medlemmer og biler.

 

Så vidt jeg forstår kan lokallagene bestemme dette selv. Jeg er fremdeles medlem, men kjører nå en 911 twinturbo som trives godt på bane. Dette er jo en nær slektning av VW og RS2.

money talks:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fremdeles medlem, men kjører nå en 911 twinturbo som trives godt på bane. Dette er jo en nær slektning av VW og RS2.

 

Boble det heter vel? :rolleye:

 

He,he.

Som sagt vi skal ha møte på onsdag så da kan vi ta det opp da. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er HELT klart en bil de fleste av oss aller helst vil se på banen, MEN, vil bare minne dere i styrene på at på hovedtreffene og sånne ting, så er vel ikke dette "tillatt"?

 

Kanskje litt dumt å variere på (uskrevne) "regler" mht diskusjoner og sånne ting i ettertid!??

 

Bare en tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

porsche er ingen VW eller Audi! Da er det jo ingen vits i at det heter vw audi treff om man kan kjøre med andre typer biler der!!

 

 

Kanskje jeg kan bygge om peguot experten min med vw motor og komme på vw treffet! Og si jeg har jo VW motor!! NEI!

 

VW er VW og audi er audi, porsche kan dra på porsche treff!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er HELT klart en bil de fleste av oss aller helst vil se på banen, MEN, vil bare minne dere i styrene på at på hovedtreffene og sånne ting, så er vel ikke dette "tillatt"?

 

Kanskje litt dumt å variere på (uskrevne) "regler" mht diskusjoner og sånne ting i ettertid!??

 

Bare en tanke :)

 

Har noe med interessen for støtte fra hovedstyret og gjøre også.

Om jeg husker riktig så var det en liten diskusjon om støtte til ACR treffet ifjor.

Der fant de vil ikke helt vitsen med å støtte andre bilmerker å kjøre på banen.

Om jeg husker feil får noen korrigere meg.... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.