Prøver å integrere RS6 seter i A6 (C7) men passasjersetet sluttet å virke

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Søker hjelp på "gamlemåten" ettersom google ikke hjelper meg nok.

Jeg prøver å montere sportsseter fra en 2016 RS6 i min 2017 A6. Jeg hadde kun justerbar korsryggstøtte i min bil, mens de nye setene er fullt elektrisk justerbare.

Jeg holder på å montere airbagene over fra mine seter ettersom setene jeg kjøpte kom uten (høgger var pålagt å fjerne bags før salg). Dette er i grunnen grei skuring ettersom setene er så ny og alt innvendig er fast og fint.

 

Det jeg sliter med er funksjon. Førersetet funker fint i alle retninger. Passasjersetet derimot virket til å begynne med, men virker ikke nå. Jeg får ikke strøm ut på de pinnene jeg etter el.skjema skal få strøm. Er det noen som har vært borti manglende funksjon på el.seter i disse bilene?

Det skal ligge en thermosikring bak sparkedeksel i A-stolpen. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått plukket fram denne enda ettersom jeg står ute og det ikke har vært tid når det har vært opphold.

 

Er det noen som vet om noe annet jeg må ta hensyn til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at på b7 så hadde e feilkode på seta siden VIN ikke stemte (stoler fra annen bil) Kan jo prøve å oppdatere der da om ikke det bare var sikrignen :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens,

 

Har funnet ut at bilen min som kun hadde elektrisk justerbar korsryggstøtte hadde 0,35mm2 kabler.

Jeg må derfor legge opp strøm fra strømtavle, via 15A 2 termosikringer som skal ligge under "fothviler" nederst på A-stolpen. En sikring og 2,5mm2 kabler legges opp til hvert sete.

 

Jeg må også trekke en kablel opp i A-stolpen og ut i døren for å få memory operativt. Forholdsvis easy fix, men må ut med setene igjen og ut med tepper og deksler for å få lagt det opp skikkelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.