Golf 7.5: Går 8.5x19 ET40?

Anbefalte innlegg

225/35R19 - Bilen er senket med Eibach 30/20. Blir det i drøyeste laget?


Mener ET45 er perfekt på OEM understell men man får jo litt mer camber med senk, drar man inn 5mm eller griper jeg etter halmstrå her?

 

Edit: Fremme ja, vet at det går bak. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det går akkurat foran med 225 dekk, kommer ann på hvor mye du senker om det mulig vil subbe litt i ene innerskjerm skruen på toppen, den er normalt å fjerne eventuelt. I verstefall kan du jo slenge på camber plates for å være helt sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg tror det går akkurat foran med 225 dekk, kommer ann på hvor mye du senker om det mulig vil subbe litt i ene innerskjerm skruen på toppen, den er normalt å fjerne eventuelt. I verstefall kan du jo slenge på camber plates for å være helt sikker.


Takker for input Thomas. Senken er som nevnt Eibach sitt Sportline kit for GTE, 30mm senk fremme. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 9x19 ET 48 på GTE'n det går fint.Subbet litt i innerskjermen bak i begynnelsen. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kjører 9x19 ET 48 på GTE'n det går fint.Subbet litt i innerskjermen bak i begynnelsen. 


Hvilken dekkdimensjon?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.