#1 Skrevet September 24, 2020 (endret) 225/35R19 - Bilen er senket med Eibach 30/20. Blir det i drøyeste laget? Mener ET45 er perfekt på OEM understell men man får jo litt mer camber med senk, drar man inn 5mm eller griper jeg etter halmstrå her? Edit: Fremme ja, vet at det går bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2020 Jeg tror det går akkurat foran med 225 dekk, kommer ann på hvor mye du senker om det mulig vil subbe litt i ene innerskjerm skruen på toppen, den er normalt å fjerne eventuelt. I verstefall kan du jo slenge på camber plates for å være helt sikker. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 21 timer siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Jeg tror det går akkurat foran med 225 dekk, kommer ann på hvor mye du senker om det mulig vil subbe litt i ene innerskjerm skruen på toppen, den er normalt å fjerne eventuelt. I verstefall kan du jo slenge på camber plates for å være helt sikker. Takker for input Thomas. Senken er som nevnt Eibach sitt Sportline kit for GTE, 30mm senk fremme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2020 Kjører 9x19 ET 48 på GTE'n det går fint.Subbet litt i innerskjermen bak i begynnelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 minutter siden, Ingar Prestkvern skrev: Kjører 9x19 ET 48 på GTE'n det går fint.Subbet litt i innerskjermen bak i begynnelsen. Hvilken dekkdimensjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2020 235/35-19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2020 En del bilder og info her https://www.vwroc.com/forums/topic/26922-wheel-offset-comparison-image-hiddenbase/ lagt til 4 minutter senere Dette oppsettet er ganske perverst syns jeg. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...