Anbefalte innlegg

Har du lyst på en grom og ryddig RS4 B5 med «riktige» oppgraderinger?

 

Selger nå min bil som ble tatt inn til Norge i 2005 av voksen mekaniker hos Porsche , føler at tiden for litt nyere bil har kommet og orker ikke å ha mer enn 3 biler å måtte passe på så da må denne gå. 

 

Annonse Finn: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=193987421

 

Pris: 389 000kr INK reg

Pris for Vacn medlemmer: 379 000kr

 

 

 

 

 

 

 

DA3E5EC8-0010-44A9-9A29-D8EC991FD1E9.jpeg

D586C00F-E59F-4E36-A08B-FDEA0237CBF5.jpeg

F0E9B0FA-A822-4250-9140-E2F2F7B58733.jpeg

45CC10E0-2F43-4224-A6A5-890AF2D993B2.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en titt på denne på mandag, selvom det ikke er aktuelt før jeg selger min egen hobbybil😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig det. Bilen står på Rud hos Auto Bilmegler.

Mye moro for penga😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hyggelig det. Bilen står på Rud hos Auto Bilmegler.

Mye moro for penga😉

Virker absolutt sånn! Står ikke som solgt på finn men ser det står på annonsen her. Synd, jeg var i siget for å få til penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Virker absolutt sånn! Står ikke som solgt på finn men ser det står på annonsen her. Synd, jeg var i siget for å få til penger.

Ja du gikk glipp av en ryddig og fin RS4 der. Bilen ble kjøpt av en voksen kar som er skikkelig glad i RS4. Han skjønte hva dette var for noe og hva sånne oppgraderinger egentlig koster.

Håper du finner en som er like grom et sted, de finnes der ute men det er litt langt i mellom dem😅

mvh.

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Virker absolutt sånn! Står ikke som solgt på finn men ser det står på annonsen her. Synd, jeg var i siget for å få til penger.

Du som liker å kjøre på bane kan jo overta den blå sedan min 😎 👌🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Du som liker å kjøre på bane kan jo overta den blå sedan min 😎 👌🏻

 Hehe ja, men jeg liker langturer med familien og sykkel på taket med samme bilen også:D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hi,

Sorry about the English, I read Norsk but don't really like to wright it.

'

I am the lucky new owner of this car, hopefully take delivery tomorrow. Have wanted an RS4 since seeing pictures 20 years ago. Recently I decided to go for it!

In my head, I had a to do list for when I finally bought one, this car has it all. Last Monday, I saw it, fell in love and couldn't leave until it was sorted! I am SO lucky it was still available!!

 

This is my car for life! Hope to meet some of you folks at some meetings post corona.

 

Richie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hi,

Sorry about the English, I read Norsk but don't really like to wright it.

'

I am the lucky new owner of this car, hopefully take delivery tomorrow. Have wanted an RS4 since seeing pictures 20 years ago. Recently I decided to go for it!

In my head, I had a to do list for when I finally bought one, this car has it all. Last Monday, I saw it, fell in love and couldn't leave until it was sorted! I am SO lucky it was still available!!

 

This is my car for life! Hope to meet some of you folks at some meetings post corona.

 

Richie

 Gratulerer Richie:glad: Jeg var å så på bilen din samme dag, men var ikke rask nok.

Jeg fant en rød en, så det ble RS på meg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hi,

Sorry about the English, I read Norsk but don't really like to wright it.

'

I am the lucky new owner of this car, hopefully take delivery tomorrow. Have wanted an RS4 since seeing pictures 20 years ago. Recently I decided to go for it!

In my head, I had a to do list for when I finally bought one, this car has it all. Last Monday, I saw it, fell in love and couldn't leave until it was sorted! I am SO lucky it was still available!!

 

This is my car for life! Hope to meet some of you folks at some meetings post corona.

 

Richie

 

I hoppe you will take the time to make a project thread here on the forum and update us whenever you do something with your car. All from buying parts and doing maintenance-work, taking the car for a long good drive, when you are doing some TLC with it, soaping it up and cleaning exterior and interior, to just post some pictures and bragging about it :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.