****AVLYST**** Lokallagstreff på Groovy Diner Tønsberg torsdag 5. november! Kl.18:30

Anbefalte innlegg

Vi beklager masse, men dette treffet er avlyst på grunn av lavt oppmøte grunnet de nye koronarestriksjonene.

Vi prøver å komme tilbake med en annen løsning om ikke lenge!

 

- Lokallagsstyret 

 

Da @Anne-Brit Ødegård har litt problemer med innlogging så poster jeg innkallingen denne gangen :) 

 

Vi ønsker velkommen til novembertreff i lokallaget torsdag den 5. på Groovy Diner i Tønsberg. Kl. 18:30
Påmelding innen mandag kl 12.00 slik at Groovy får vite hvor mange som kommer og kan forholde seg til smittereglene i restauranten.

Ta gjerne med en kompis eller kjæresten, kona eller svigerfar! Husk bare på å holde avstand og vaske hender ofte. 

 

Husk en ekstra tykk jakke, da det fortsatt er lys til litt dekksparking ;) 

 

GroovyDiner.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kommer : rock :

Flottes, skriver deg opp! :D 

 

Forresten, kan du bruke OBDeleven til å resette service melding? Service gjort, skulle bare ha fjernet den meldingen som dukker opp i DISen. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Flottes, skriver deg opp! :D 

 

Forresten, kan du bruke OBDeleven til å resette service melding? Service gjort, skulle bare ha fjernet den meldingen som dukker opp i DISen. 

 

Kan prøve, har den alltid med i bilen 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok dessverre ikke denne gangen heller, har veldig gammel pappa i 'målgruppen' til korona, og prøver allerede å holde meg unna folk ved å ha hjemmekontor og goood avstand.. 

Håper det går over snart, savner hele gjengen!!

Svarer for Anne-Brit også, hun er i samme situasjon men har ikke forumtilgang for tiden, muligens på grunn av noe med familiemedlemskapet. Er visst fix på vei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Kan prøve, har den alltid med i bilen 👍

Flotters!

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer nok dessverre ikke denne gangen heller, har veldig gammel pappa i 'målgruppen' til korona, og prøver allerede å holde meg unna folk ved å ha hjemmekontor og goood avstand.. 

Håper det går over snart, savner hele gjengen!!

Svarer for Anne-Brit også, hun er i samme situasjon men har ikke forumtilgang for tiden, muligens på grunn av noe med familiemedlemskapet. Er visst fix på vei..

Har meldt ifra videre, og folk er på saken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får det ikke til pga skitrening med guttungen osv. Håper å få til hjulebord..... Satse på at det er litt mindre rødt i Vfold til da så BE og  AB kommer også... Kos dere masse dere som kan 😋

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har oppstått bilproblemer, så får dessverre ikke tatt turen likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

I lys av dagens Korona-pressekonferanse og nye tiltak, vil jeg henstille til alle at de selv vurderer om de skal komme på treff eller ikke.

Jeg er uansett helt sikker på at Groovy har lagt til rette for et besøk i henhold til dagens oppgraderte retningslinjer, men følg både, regler, hjerte og hode i denne saken. Det er selvfølgelig viktig å støtte lokalt næringsliv, men tenk mest på deg selv og de du er glad i.

 

- Følg generelt alle regler og pålegg fra FHI og myndigheter.

- Ikke reis langt eller lenge eller sammen med folk utenfor din omgangskrets for å komme på treff.

- Er du det minste usikker på om du har luftveisinfeksjon eller ikke, både begynnende eller 'ferdig', hold deg hjemme.

 

Holder vi ut og følger reglene, vil vi snart kunne møtes på normal måte igjen!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, alle!

 

Avlyst på grunn av lavt oppmøte grunnet koronarestriksjoner, se første post.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.