Hvor finner man stoff til taktrekk til golf/jetta MK2

Anbefalte innlegg

Hei! 

 

MK2 Headliner er et stort diskusjonstema i blant entusiaster. 
Det er noen her og der som har startet å reprodusere de. Men gjerne til 6000kr ++++ og du må helst til Russland eller Polen å hente.

Så det koker stort sett alltid ned på å reparere selv. Jeg har gjort det nå, og kommet til punktet hvor jeg må skaffe stoff og lime på. 

(Se bilder, har forøvrig brukt ståltråd, tec7 og gaffateip som armering på baksiden. Og pappmasje på fremsiden.)
 

Og da legger jeg merke til hvor utrolig lite som finnes på Internett rundt stoff, salmakere osv... og nå i Koronatider kan jeg ikke bare reise rundt heller...! 

Var innom Stoff og Stil i Drammen, de var rett og slett ubrukelige og ikke noe til hjelp...

 

HVOR... får jeg tak i taktrekk uten å betale 1800kr meteren? Noe som kan likne på den mørk-grå originalfargen til VAG.

Werk 34 har et perfekt trekk, med 2mm "padding" på baksiden som jeg ønsker. (Se bilde)stoffschwarz1.jpg

takplata.jpg

20201018_101151.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay har masse forskjellig om en søker etter headliner fabric. Evt foambacked headliner etc. 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.