Flere som har problemer med knirking i forstilling på Golf 7 ?

Anbefalte innlegg

Hei

har hatt min 2016 Golf 7 4motion inne x antall ganger pga knirking i forstillinga,

de har bytta bakre bærearmsforinger 2 ganger det hjelper kun en kort stund også er knirken tilbake,

har garanti så betaler ikke noe for det møller har gjort men ønsker event tips for og få bukt med problemet,

eller er det bare ræva kvalitet på foringene til møller som gjør at de lager ulyd så fort ?

bilen skal inn igjen på møller nå snart så håper de fikser det en gang for alle da, :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er at foringene går tørre og da lager det lyd, de gangene jeg har vært borti det har jeg bare bade alt av foringer med WD40, så har det blitt stille.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt knirk i forstillingen ja, pleier å ta ein runde med lithiumgrease kvar 3-4. månad. Då held det seg vekke :) Må vel være gummiblandingen som gjer det, evt. feildesign.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette et stort og velkjent problem på Golf 7 og det ligger en TPI på denne. Jeg har masse knirk selv (2018 GTE med 21k km) og fikk det ikke gjennom på garanti da bilen er senket (og jeg jobber for forhandleren : haha :).

 

Noen mekanikere sier bærearmen må ned for å få smurt ordentlig andre sier det holder å sprøyte inn lithiumfett i sporene som er i foringa, hva som stemmer vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, veit du hva som står som løsning i TPI`n til møller?

har org sport understell på bilen så mulig det gjør at det kan knirke mere ?  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge TPI er det å ta ut foringen og smøre den opp rett og slett. Men er du under 100k km har du jo garanti. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.