Velkommen til Vestfold lokallags DIGITALE Hjulebord fredag 4. desember k 19:00!

Anbefalte innlegg

La deg ikke skremme av virus, men bli med oss!

I år ønsker vi velkommen til digitalt Hjulebord med både quiz og prat om akkurat det vi selv måtte ønske!

 

Vi møtes på "Microsoft Teams" og der er det fullt mulig å være gjest.

Invitasjon til Teams, trykk bare på lenken under: 

 

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZDNkNjI5ODctYzQ4OC00NmM3LThhNWMtYzFhNmY4MTQyYzAx%40thread.v2/0?context={"Tid"%3a"e7f522a9-78ba-4321-bc27-ce0bb7d2bfe2"%2c"Oid"%3a"b5ed7551-4e4b-4576-8223-79e2df2445ac"}


Fortsett i nettleseren eller i Teamsappen hvis du har den installert.

 

For å delta på årets Hjulebord trenger du en skjerm, mikrofon og høyttaler. Resten fikser vi.

 

Vi skal ha julequiz så klart, med mer eller mindre fornuftige spørsmål! Delta sammen med andre rotehuer (oss!) ved å enten laste ned appen Kahoot!

til din mobil eller gå inn på kahoot.it Fyll inn "game pin" lag deg et navn og bli med!
Kan være lurt å laste ned appen før kvelden er her.

 

Her er ideer til din ende av Hjulebordet:

sitter du hjemme så invitere med deg familien, papegøyen, naboen eller en kompis fra din kohort.

Drikk gløgg, spis grøt, lag mat, pynt julebusken eller finn året skummende drikke og delta.

Kle deg gjerne pent, julete eller har du en snasen julepysj? Eller vil du sitte i boblebadet (husk badebuksa, da...) med bobler i glasset?

Hvorfor ikke! Kreativitet blir satt pris på! Alt vi kan for å lyse opp i en mørk tid!

Det fine er at du kan delta når og hvor lenge du vil, logge deg av og på igjen.


Vi begynner kl. 19:00 og leker oss med Kahoot! kl. 20:00.

Etter det er det fritt fem til bilprat, bildrømmer, juleknask og alt vi gidder - hvor lenge vi gidder.

Den siste som legger på må bare slukke lyset.... 

Covid-19_jul (2).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Et utrolig bra påfunn ^_^

 

Takk for det! :)Vi må jo være kreative om dagen!! 

Du kommer, vel? : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Takk for det! :)Vi må jo være kreative om dagen!! 

Du kommer, vel? : ja :

 

Det er kveldsvakt den dagen, men det er huket av i kalenderen 😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Det er kveldsvakt den dagen, men det er huket av i kalenderen 😉

Kanskje vi sees! :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, suverent!

Men pynte julebusken? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Haha, suverent!

Men pynte julebusken? : klø :

 

Jasså? Ingen busk, Ola? :P

Men du blir vel med på Hjulebordet vårt, lell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 I morgen er det duket for 2020-utgaven av vårt HJULEBORD! 🎄
 
Er du litt engstelig? Lurer du litt på om du kan delta på dette? Utrolig nok er det ikke så mange som har meldt seg på årets digitale Hjulebord. 🤔
Jeg tenker at for noen føles det litt skummelt? Jeg forstår det! Derfor tenkte jeg å fortelle deg - om du er en av dem som tenker at digitalt hjulebord ikke er noe for deg - at du trenger ikke ha på kamera, vi trenger ikke se deg. Det er helt ok er være i bakgrunnen.
Du trenger heller ikke delta på quizen. Eller du kan legge deg inn med et kallenavn og ingen vet hvem du er. 😉
Meningen er at alle skal føle seg komfortable, også på dette treffet. For noen kan dette virke skummelt, men jeg håper likevel så mange som mulig tør logge seg på å bli med oss! Du er ønsket!
 
Vi har pyntet juletreet og BE har alt testet årets nyeste pynt... Så gjett hva vi har tenkt til å servere i vår ende av hjulebordet...? 🍕🍻
 
Send meg gjerne PM om du lurer på noe så skal jeg prøve å hjelpe deg. Ingen spørsmål er dumme! 2020 har kastet oss i et eventyr/mareritt av elektroniske utfordringer..... Vi får gjøre det beste ut av det. 👍
 
Vi "sees" vel i morgen? 😀

 

bz7twCVAbIpGqyg9dFDBEvsxsA_7W_Zh1lNnoNw9EJg9im7SbGNeCMzHb8rb-tv_XzADsDNqJOjblq1rnwRwIduw-HI8NJdptnqk-Wa25tsUU_M_Ymxq3jeVed9z3fgPtJtaRZwcwtvRmo1VCKKgDi3UFp9sJFPS1RIiYgaQmvOZP3FbSnE7K7hAWjjHpr9jyIZw5ek_t2s4vOPb5eBwn5w_Vv-T4qOPCCVvD2bBgfh50WTRK2H_8PR30ykNh5h1YniHL1nkc59XW4GJTIpn---GhAunlcYgVSwzBDvfYXCwTuvcpIJWiR3LmPjgAXUILQQ68dZR2EfnpPvFPMCpRZFnIw8iZuRfuKArxEIPmvPgd8YBZDapmI4VttWcmCBi_52Jy3dPGBBWjYJkSpsGX77YKkxNCEypb2ZNUdMsK8OYMhVTs2GOZN_43VKtNLeE59tMXyNkMi_qVXQFU3UXQD78h1s6jtv75BFaa4oSkVuHkZ8qV6y3oa4e7dz0GjvYSFWbfUB-OqsDWM2Z5wIzWNdZ3B7T8x1lupnFOK-rw0Vi2u6pdJNOyagdUbkvaKhqR7cE64-eij-49zLI9OqAo9HJgIDpV71UqOimYHJanmXXb8c-pXDYmfVnk2WppRfh2wjQFo153ooczIkGlbEUJj94x3liPQEGvBBDrvuXwSVxtt21bTQLldkq0utZ1g=w528-h937-no?authuser=0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt. Det skulle nesten vært organisert noe for hele klubben! 
Lykke til med hjulebord - Det ser kjempegøy ut!
 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Genialt. Det skulle nesten vært organisert noe for hele klubben! 
Lykke til med hjulebord - Det ser kjempegøy ut!
 

Takk for det! ☺ Du må gjerne delta med oss i kveld! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg rekker innom, er litt i legge-unger-tid osv.
Men 2 kalde Peroni 0.0% kjøpt inn, for oss som er litt ville i kyssesyken... :ph34r:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

keJArrMWT4rLyxgJbrl9amrPk2BgVSwym5xqnaB-rNj8chSaTntYHzt2K2psl3zMu_4N3FM4x7-4STMCljGWfcRjc0H2yENuFS1pxD57N6zkBe3eyZ6ZSad3vm3vQ7tUNPULdZRYXNbKdMiUOu5sq75luMUNvdqKpMe3gyEJ1RYLqkHn-G0U7fh7J82Hvg6i_FEGiuTg6ufl7Qt_0XRBYziJwrV6xAFTCJfMdGgjp-DPFx7CwTT2_TGYZhLdjv7IDSXIajuTneS8IciT8frkItES-vHSC45HIAgAGjpi1WcsahN8N0eQjmX8e2n0C20UhDTRvhK_NMz67zQPR74cI5c_xJ8f9ibocLbi1aDv4WKDP-Zwz66-M4yUT33UAgjFrCSoiOwW4BAqsAyFmcsH-z6eMo6oGDfLNDKXjT-4iVnuKenNd2eHIJD7_fkx1YA5yUeNTbIJmyeMeVl9efNIr60p32kcryXUpYbFs70V2XlvVmrx5f0BLqK-kr7Zz0X2cUHojynwBm6iiTtqGsLey2y7o5l-WiZdRTqnBu15Tq0YkJEdTI8NuDy3xr9P1XG3T6XEJYWzHnE2q62_yUfLiuMYK06b6xnRIDXetoDsLLhhKeF2KojfPedsqwWTTiEsbaIkVSfduJSIEMDrAdrwIT8ZVY6grsMnybkcXk0Je-oMsAvry_cvIhNNuBV4cU0=w1677-h943-no?authuser=0

 

Tuuusen takk for bra oppmøte og hyggelig virtuelt hjulebord!

 

Vi var vel opp i 7 deltagere på Teams, og jeg syntes i hvertfall dette funket brukbart alt tatt i betraktning!

De fleste logget seg på rundt kl. 19, og med kun noen små avbrudd, (møtet på Teams var i drift hele tiden) var vi igang til de siste koblet av rett over halv tolv.

Mat/snacks og drikke av ymse typer ble fortært underveis, og vår første Kahoot! gikk ganske greit. (Det var veldig jevnt underveis!!)

Katter, unger og omvisning i Anders' nye husvære var noe av innholdet vi selvfølgelig måtte gjennom, og jeg følte i hvertfall praten gikk løst når vi vente oss til løsningen. 

Noe digital 'bobling' i lyden fra tid til annen, men stort sett helt greit å forstå og høre hva andre sa. Dette er jo uansett de fleste vant med i hverdagsarbeidet etter dette merkelige året..

 

Jeg oppfordrer andre lokallag å prøve dette, det er i hvertfall helt trygt! :)

 

Tilbakemelding settes pris på!

 

God jul til alle i lokallaget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på BEs takk til de som stilte på årets merkelige utgave av Hjulebord! Det gikk, vi fikk det til! Latter og spøk og alt som hører til fikk også i år.

Som vanlig påtok jeg meg oppgaven med å fotografere kvelden sånn at alle kan se hvor bra vi hadde det. Jeg deler ukritisk!

 

Med det ønsker jeg ALLE en riktig GOD JUL! ☺

 

 

001.jpg

002.jpg

003.jpg

004.jpg

005.jpg

006.jpg

007.jpg

009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel blåst, takk for seansen!
funny-christmas.jpg
 

Halv tolv ja, hadde blitt litt drygent med 0%ere frem til da. :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være noe inside-information for den quizen der altså... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Må være noe inside-information for den quizen der altså... : smil :

 

Hahaha, you think? Du vet, n oe3 gjør seg bedre som vinnere.....  :D

 

Takk for at du ble med - knallbra!! Og 0%-ere la jo overhodet ikke noen demper på festen, vet jeg! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Må være noe inside-information for den quizen der altså... : smil :

*Plystre*..

 

Neida. Hadde en test tidligere med noen få av spørsmålene for å se om det funket, men tror i hvertfall AB byttet på svarene siden det bare var mulig med ett riktig i gratisutgaven.. De jeg hadde fått med meg tidligere, (var vel noen fra sommerquizen i år eller etpar år tilbake, AB?) tok jeg faktisk feil på, (igjen!!) men ellers var jeg like overrasket som deg over at jeg gjettet riktig på noen av de andre jeg ikke hadde peiling på! :D Og flere må ha svart innmari sent, jeg hadde flere der mobilen gikk i svart før jeg rakk å summe meg og åpne og svare.. Men morro læll! 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

*Plystre*..

 

Neida. Hadde en test tidligere med noen få av spørsmålene for å se om det funket, men tror i hvertfall AB byttet på svarene siden det bare var mulig med ett riktig i gratisutgaven.. De jeg hadde fått med meg tidligere, (var vel noen fra sommerquizen i år eller etpar år tilbake, AB?) tok jeg faktisk feil på, (igjen!!) men ellers var jeg like overrasket som deg over at jeg gjettet riktig på noen av de andre jeg ikke hadde peiling på! :D Og flere må ha svart innmari sent, jeg hadde flere der mobilen gikk i svart før jeg rakk å summe meg og åpne og svare.. Men morro læll! 

 

 

 

Her var det gjenbruk i quizen, ja. Kan ikke finne opp kruttet hver gang? Dessuten, BE fikk kun med halve quizen - resten la jeg til etter at vi hadde testet om vi fikk den opp via Teams. Helt åpent hvem som kunne vinne - men litt kjappere på svar-labben er jeg sikker på at BE kunne vært knust! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.