Ekstralys på 2014 Passat Alltrack - Hvor hente styrestrøm?

Anbefalte innlegg

Skal montere ekstralys på en 2014 Passat Alltrack med bixenon. 

 

Er det noe sted man kan hente styrestrøm? 

Kan man hente det i lykta på den "flappen", eller andre steder?

Eller må jeg kjøpe en slik canbus boks?  Og hvis en slik boks er eneste løsning; hvor kan denne kobles enklest mulig? 

Andre muligheter?

 

På forhånd takk :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg frykta ja. Blir litt mer jobb med kobling og strekking av kabler osv. da ¬¬ 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bixenon-flapp. Har tidligere brukt strøm derfra for å trekke et relé. Nå bruker jeg XBB lightswitch - Et genialt kompromiss mellom canbus dekoder og strømtjuv.

Det er en spole du klipser over kabelen, som føler på strømtrekk. Når du aktiverer fjernlys (Enten at ei pære tennes eller at spjeld åpnes) starter den ekstralysene.

 
 
lagt til 0 minutter senere
 

https://www.xenonkungen.com/no/produkter/installasjonsmateriell/canbus-emc/xbb-lightswitch.html

 

Gikk litt fort i Google Translate tror jeg

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Den patenterte teknologien sammen med programvaren er i stand til å oppdage helvete signal fra Halogen, Xenon og LED headlamps.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, fant denne selv rett etter at jeg postet over her. Lo litt av oversettelsene : haha : 

Men ja, den ser jo lovende ut! Liker ikke å klippe og koble seg inn på originalt nett. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.