Anbefalte innlegg

Hei

 

Nylig kjøpt meg ein svart A6 Avant, 2015mod. Var egentlig på utkikk etter ein med svart optikk, men endte opp med ein med vél mykje chrome etter min smak. Tenkte at dette ordner seg greit med litt foliering.. 

 Har no snakka med eit firma som kan ordne alt unntatt grillen..(chrome striper tvers over). Denne koster ca15 lapper ny i svart uten chrome. 
 
 Nokon som har tips og triks til å konvertere til svart optikk? Vurderer lakkering, men hører rykter om at lakk ikkje henger spesielt godt på chrome..

 

På forhånd takk:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid endt opp med å handle oem svart grill foran (pga som du sier så er det mye knot å få pent med folie, og lakk bare løsner med engang) også har jeg fått foliert resten.

 

Alternativt så finnes det kanskje ettermarkeds grill til bilen din, på gamle A4n min hadde jeg "RS" grill fra ebay, funka fint, var i svart plast hele greia. Så den mista aldri fargen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Ja det kan jo funke. Skal sjekke ut den grillen du nevner😊👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.