Flere som har opplevd defekte diesel dyser på 2016 Golf 7

Anbefalte innlegg

Hei bilen min ville plutselig ikke starte i romjula, konklusjon på verkstedet er 2 diesel dyser som lekker og som da gjør at bilen nekter og starte, bilen har gått kun 60000km men garanti er utgått da jeg fikk den i november i 2015 så møller dekker desevere ingen ting, er dette en kjent feil på 2.0l tdi 150hk ? (helt orginal, tatt service hver 15000km)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har hvert borti no sånt med bil fra wag konsernet ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er første gang jeg hører om det problemet på en mk7. Det har ikke vært gjort noe jobb på den tidligere som du ikke vet om da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er ikke det, hatt bilen siden ny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte en kompis som driver bilverksted. Han nevnte at de siste 10 årene etter hans mening så er det blitt dårligere kvalitet på dyser... Uten at han ville være mer spesifikk. Så jeg vet ikke om det ligger noe i det. Spurte (på en nøytral måte) også sønen min som er bilmekaninger han nevnte noe av det samme, spesilet når det gjalt Ford... Men jeg har helle ikke hørt at det skulle være et problem på Mk 7.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen pdd. står hjå møller, og dei har gitt deg eit hårreisande overslag, vil eg anbefale deg å få fiksa det på ein dieselverkstad. Overhalte dyser eller nye frå produsent. Ikkje frå Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt bilen på møller nei :) , de skulle ha dobbel pris på dysene i forhold til hva mitt faste Mekonomen verksted kunne skaffe fra Bosch. 

Bilen nekta og starte igjen i helga som var, så skifter nå de siste 2 dysene nå for og slippe mere trøbbel, glad jeg får god pris hos verkstedet jeg bruker.

Ellers veldig fornøyd med bilen og særlig bortskjemt med 4 motion merker jeg, noe jeg savner mye om dagen da jeg låner en yaris av bestefar.

Takker for svar over her :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.