#1 Skrevet Mars 19, 2021 (endret) Ønsker å leie et skrulokale rundt Nittedal eller mellom Gjelleråsen og Roa et sted. Må kunne huse 2 biler med grei plass, være plass til lagring av litt deler, ha strøm og være oppvarmet/godt isolert. Lei av å fryse der jeg skrur nå løftebukk og innlagt vann er et kjempe pluss! Maks 1000-1500 i mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2021 Ingen?😏 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2021 (endret) Var i samme situasjon selv og etter mye leting (og tilfeldigvis kjente jeg noen som kjente noen som hadde ledig) så fikk jeg tak i en skruplass på gjelleråsen, til 2350,- i mnd og det er billig å regne heromkring. Så tror kanskje du må øke betalingskravet om du skal ha håp (eller så har du flaks). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 9.9.2021 den 8.44, Anders Steen Thoresen skrev: Var i samme situasjon selv og etter mye leting (og tilfeldigvis kjente jeg noen som kjente noen som hadde ledig) så fikk jeg tak i en skruplass på gjelleråsen, til 2350,- i mnd og det er billig å regne heromkring. Så tror kanskje du må øke betalingskravet om du skal ha håp (eller så har du flaks). Ja, vet budsjettet mitt er lite mtp området hvor jeg søker. Betaler 1200kr i mnd der jeg er nå med ganske grei plass men det er Hadeland så er nok dyrere lengre innover som du sier. Er dog villig til å øke om jeg finner er lokale som tikker boksene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...