Garasje/verksted ønskes leid. Nittedal og omegn

Anbefalte innlegg

Ønsker å leie et skrulokale rundt Nittedal eller mellom Gjelleråsen og Roa et sted. Må kunne huse 2 biler med grei plass, være plass til lagring av litt deler, ha strøm og være oppvarmet/godt isolert. Lei av å fryse der jeg skrur nå:P

 

løftebukk og innlagt vann er et kjempe pluss! Maks 1000-1500 i mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i samme situasjon selv og etter mye leting (og tilfeldigvis kjente jeg noen som kjente noen som hadde ledig) så fikk jeg tak i en skruplass på gjelleråsen, til 2350,- i mnd og det er billig å regne heromkring.

 

Så tror kanskje du må øke betalingskravet om du skal ha håp (eller så har du flaks). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Var i samme situasjon selv og etter mye leting (og tilfeldigvis kjente jeg noen som kjente noen som hadde ledig) så fikk jeg tak i en skruplass på gjelleråsen, til 2350,- i mnd og det er billig å regne heromkring.

 

Så tror kanskje du må øke betalingskravet om du skal ha håp (eller så har du flaks). :)

Ja, vet budsjettet mitt er lite mtp området hvor jeg søker. Betaler 1200kr i mnd der jeg er nå med ganske grei plass men det er Hadeland så er nok dyrere lengre innover som du sier. Er dog villig til å øke om jeg finner er lokale som tikker boksene mine :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.