Lokallagstreff/vårmønstring i mai.

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

 

Her er de gjeldende reglene for området vårt:

 

Anbefaling: Arrangementer som samler personer fra flere kommuner, bør utsettes eller avlyses.

Regler:

Maks 20 personer utendørs.

 

Klubben har invitert til 1.mai cruise, der vi hvertfall bryter anbefalingene..

 

Hva synes folket om lokalt treff nå? Klarer vi holde oss fra hverandre, og evt. bare kjøre en tur uten å gjøre det vi helst vil (sparke dekk og juge) etterpå? Jeg vet ikke helt hvordan vi skal få det til om ikke folk følger alle regler og pålegg, og nå har vi vært veldig flinke så langt.

 

Det som er vurdert var å møtes på et egnet sted på Nøtterøy, og ta en tur rundt der og avslutte på Tjøme. Dette er en vanlig torsdag, så det er vel forventet endel folk rundt om. 

 

Meninger mottas!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig er jeg ingen regelrytter for å si det sånn, men under pandemien har jeg prøvd å holde min sti ren. Jeg føler ikke for å "ta en Erna" nå som vi har vært så flinke og overlevd 5A og 5B. Dit vil jeg ikke igjen. Og jeg (= lokallagsstyret) vil stå som arrangør, noe som forplikter og som også kan gi straff dersom man møter på lovens lange arm. Vi vil garantert møte opp fra flere kommuner og muligheten for å møtes mer enn 20 stk. utendørs er til stedet. Har jeg ventet så lenge som dette kan  jeg sagtens vente en mnd til, jeg. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et egnet sted der vi kan holde avstand og "bare" en kjøretur hadde fungert for meg. For meg gir en kjøretur utrolig mye, særlig sammen med folket i lokallaget 😊 Gjøre det en kan og sette pris på det enn å strekke strikken bare fordi... Jeg selv følger det som er anbefalt og en må bare tenke sånn er det bare nå. For å det å bare få kjøreturen blant folket gjør mye for ensomheten som oppleves hjemme. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.mai cruise som hovedstyret kan man jo være med på da man strengt talt ikke MÅ gå ut av bilen.

 

Vi i Drammen Lokallag skal ha vårt første lokallagstreff 10.mai utendørs, føler oss trygge på det.

Jeg har ikke noe problem med å komme til dere på treff, men kommer ikke om dere ikke ønsker folk fra andre kommuner, og har ingen sure miner for det 🙂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

☺ Er nok ingen som nekter noen å komme (men blir det over 20 pers er det kjapt et regelbrudd). Selv vi i Vestfold kommer jo fra flere forskjellige kommuner... Så langt i pandemien har jeg testet meg to ganger, sittet i ventekarantene, snakket med smitteteam og f.eks. ikke sett nære familiemedlemmer siden 2019 - og de bor i Viken! Venner i lokalområdet vet jeg nesten ikke om jeg har når ting slipper opp litt mer... Ser straks mot enda en bryllupsdag, så viruset/pandemien har i alle fall ikke tatt på ekteskapet selv etter omtrent 24/7 i 365 dager! ;) 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 

Det er klart, Anders, at man kan cruise rundt uten å gå ut av bilene. Og vi kan sikkert også klare å holde på det? Vet mange føler på ensomheten og isolasjonen. Man kan jo bli skrullete av mindre enn en pandemi.... ;) 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk for deg selv, AB! :D

 

Neida. Gode innspill og argumenter! 

Nei, dette er ikke lett, og selv om alle sier de skal være snille, vet jeg det er veldig lett å 'bare' gå og kjøpe en is og henge ved en av de fine bilene i klubben og 'bare prate litt'.. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet handler veldig om definisjon, spesielt på hva offentlig plass er. Ola hadde en fin post i klubbens vårcruise tråd. Problemet er ikke kjøringa, men det å stoppe et sted. Sette opp et Teams-møte på mobilen tro? :ph34r:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Vårcruisingen i morgen ble avlyst, tenker jeg at vi i Vestfold kan sitte rolig hjemme og ikke dra ut på  tur, vi heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.