Anbefalte innlegg

Hei! 

Var litt stressa når jeg forhåndsbestilte kjøring så jeg glemte å ta med passasjerforsikring. Ser betalingssida er nede nå.. Er det mulig å løse dette? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei! 

Var litt stressa når jeg forhåndsbestilte kjøring så jeg glemte å ta med passasjerforsikring. Ser betalingssida er nede nå.. Er det mulig å løse dette? 

Kom innom seketeriatet så ordner vi det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kom innom seketeriatet så ordner vi det :)

Supert👍👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for nok et supert treff på vålerbanen! Både jeg og Passaten fikk kjørt seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk for nok et supert treff på vålerbanen! Både jeg og Passaten fikk kjørt seg :)

 

Tusen takk for at du tok turen, og jeg så du fikk kjørt mye. Ikke minst tatt for at du tok med passasjerer. Han snakke om det enda (en kompis av junior):). Håper å seg deg igjen i august.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Styret og frivillige for et fantastisk treff! :tilber:

1. ting som var nytt i år og utrolig kjekt, var å få beskjed over høyttaleranlegget når hver klasse for kjøring startet 

Dette gjorde til at det ble mindre stress og mer orden for oss som kjørte:)

 

Hadde en konge helg med masse kjøring:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, og ikke mist takk for at dere tok turen.:) Vi tar med oss feedbacken rundt annonsering i forberedelsen til august treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hatten av for dere som står på og arrangerer! 👏🏻😁 

 

Fantastisk treff på alle måter, og veldig fornøyd med bane 3 på lørdagen som ble åpnet for oss som sladder. Det hadde mye å si for min del som ikke kjører spor! 👍🏻 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for viktig tilbakmelding, Michal. Ikke minst takk for at du tok turen.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ikke nok ros for all jobben dere legger ned i disse treffene, og i klubben ikke minst.

 

Veldig enig i det Fredrik nevner her, veldig bra med opplysning over høyttaleranlegget for oss som ikke klarer å følge med på klokka. :D

Virker som det fungerer greit med oppdelingen av banene, til alles fordel. Som vanlig ingen problemer på bana og kjøringa, tommel opp fra meg. 

 

Ellers, så kunne banemannskap som stod i påslippen vært litt flinkere med å time når dem slapp ut biler. Det ble litt for nært noen ganger. Men ikke noe krise altså :D

 

Jeg takker ihvertfall for meg for denne gangen, og takker for et vel gjennomført banetreff..

Håper vi kan være flere i August. Sees! 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.