Anbefalte innlegg

Campen er åpen så det er ikke noe problem. Bare husk ivareta avstand osv. Men du får ikke tilgang til baneanlegget. Utsillingen vil være en seperat kohort fra banekjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd, men forståelig. Skulle gjerne sitti på med noen kompiser som skal på banen mens bilen stod på utstillinga:) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan du - da må du kjøpe passasjerbilett (men det enda er ledig plass på banekjøringen). Det gjør du på nettsidene og det er kun forhåndskjøp som gjelder. Men da må du velge banekjøring fremfor utstilling. Merk: Koreksjon - gikk litt fort når jeg svarte første gang-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Har et lite spørsmål rundt banekjøring og regler for passasjerer. Har en gutt på 11år som er 135cm som ønsker å være med, men har forstått det slik at man må være 150cm for å kunne sitte på rundt banen. Er dette korrekt? Kan han evt være med å se på?     

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det kan du - da må du kjøpe passasjerbilett (men det enda er ledig plass på banekjøringen). Det gjør du på nettsidene og det er kun forhåndskjøp som gjelder.

Nei, det kan han ikke. Hvis det er mulig å kjøpe bilett til begge kohortene, forsvinner hele poenget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ønsker å delta til helga men ser ikke 6. og 7. august lenger som en valgmulighet når jeg trykker på påmeldingsknappen.

Er jeg for sent ute? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fremdeles åpent for kjøp. Har sjekket. Vi stenger for kjøp 5.8.2021 kl 20:00. Ta kontakt med medlemsservice hvis du fremdeles har problemer med å få kjøpe.

 
lagt til 4 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nei, det kan han ikke. Hvis det er mulig å kjøpe bilett til begge kohortene, forsvinner hele poenget

Helt korrekt Andreas, litt slurv fra meg. Gikk litt fort når jeg svarte. Han må selvsakgt velge sitte på eller utstilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten raceready med ny bil :)  kun småtteri igjen nå så er den klar. #sisteliternracing

Gleder meg til og kjøre på bane igjen, 6-7 år sia sist!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra Roger, vi gleder oss også. Vi sees på Våler:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og passasjerlisens for å kikke på banekjøring utgår vel også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Og passasjerlisens for å kikke på banekjøring utgår vel også?

Jeg vil tro at man kan titte på banekjøringa utenfor porten, uten å tørre å garantere noe. Får sett litt ved den gamle porten, rett etter nedkjøringa til campen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke poenget med passasjerlisens at den er sidestilt med fører - som alikevel sitter på i en bil som er i depot? Man kan vel da ferdes i anlegget på lik linje med sjåfører? (Ref siste svaret ditt Daniel)

 

Når det er sagt, vil det da si at vi som er på banekjøring ikke får sett på utstilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er ikke poenget med passasjerlisens at den er sidestilt med fører - som alikevel sitter på i en bil som er i depot? Man kan vel da ferdes i anlegget på lik linje med sjåfører? (Ref siste svaret ditt Daniel)

 

Når det er sagt, vil det da si at vi som er på banekjøring ikke får sett på utstilling?

Om man tolker reglene helt konkret så kan ikke to kohorter blandes, ergo kan ikke de som er med på utstilling løse passasjer/sjåførlisens og omvendt.

 

For å se på det på en annen måte, utstilling og banekjøring er to forskjellige arrangement, tipper det må gjøres sånn for at ikke utstilling skal bruke av kvota til antall pers på banekjøring og omvendt.

 

Noen i styret får korrigere meg om jeg tar feil nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Stemmer Anders, vi er nødt til å skille det nettopp pga 2 kohorter. Akkurat hvordan Vålerbanen har valgt å løse avsperringen vet vi ikke enda, annet enn at gamle cafen og område utenfor blir forbeholdt utstilling. Det er gått mulig det er mulig å se på de utstilte bilene fra "banekjører" siden, men noe form for avsperring blir det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden kafeterian blir tildelt utstillinga, hvordan blir det med mat for de inne på depoet, samt flyttes førermøte til et annet sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Siden kafeterian blir tildelt utstillinga, hvordan blir det med mat for de inne på depoet, samt flyttes førermøte til et annet sted?

Pleier å være en kiosk ved gocarten. Også antar jeg at nye kafeterian ved hotellet er innafor å bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gamle kafeteriaen ble lagt ned for 2 år siden. Den nye kafeterian på hotellet har åpent som vanlig i tillegg til kiosk osv. Så mat burde ikke være et problem.

 

Baekjøring og utstilling er 2 forskjellige arrangementer og de vil være fysisk adskilt fra hverandre. Dette gra antallsbegensning satt av FHI og fordi åpning avsamfunnet (trinn 4 ble utsatt).  Du kan ikke gå fra banekjøring og inn på utstilling. Men vi håper dette blir siste året med begrensninger fra FHI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal ta med seg dekkomlegger eller noen som vet om vålerbanen har? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Men gamle kafeteriaen ble lagt ned for 2 år siden. Den nye kafeterian på hotellet har åpent som vanlig i tillegg til kiosk osv. Så mat burde ikke være et problem.

 

Baekjøring og utstilling er 2 forskjellige arrangementer og de vil være fysisk adskilt fra hverandre. Dette gra antallsbegensning satt av FHI og fordi åpning avsamfunnet (trinn 4 ble utsatt).  Du kan ikke gå fra banekjøring og inn på utstilling. Men vi håper dette blir siste året med begrensninger fra FHI.

Men kafeteriaen på hotellet er åpne for alle? Antar at den ikke regnes med i ene eller andre kohorten, men har egne restriksjoner som spisested?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt korrekt Anders, kafeterian er åpen for alle og har egne ruiner og regler. Bra spørsmål/avklaring. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Håper det blir sperret av på en måte slik at vi på utstilling får en liten del av tribunen, slik at vi å kan se kjøring 😃

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei 

Takker VACN med vell gjennomført banekjøring fredag, mye kjøring, effektive og presise

mvh Jørgensen#60

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for ei knall bra helg 😁 

Kor blir bilder som er tatt i løpe av helga lagt ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å lages en tråd under media-seksjonen av forumet. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for supre dager på Vålerbanen! Meget vel gjennomført👌👌😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.