Anbefalte innlegg

Hei er det slik at lokallaget i Østfold er aktive og evnt slik at det arrangeres lokale treff også? Slenger med et bilde av bilen slik den står nå :)

 På forhånd takk for svar

 

- Andreas H. Holid

DEC2D799-6A8F-43A5-9F0C-D75E1B4190FE.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, fin A3 du har!

Østfold lokallag er aktive i den forstand at Leder og nestleder Alexander Stamsaas og Meg selv fortsatt er aktive i klubben, men vi sitter samtidig i hovedstyret, det er derfor laber aktivitet i selve lokallaget. I tillegg har covid blit en alt for god unnskyldning til å ikke arrangere noe. 

 

Flott at du er inntresert i lokallaget, lover at vi skal få til ett eller flere lokale treff når ting har roet seg litt etter hovedtreffet neste helg. 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for det ☺️

høres bra ut, skjønner det at corona er en stor faktor opp i alt dette. Lurte også litt på dette med evnt Gatebil på rudskogen da jeg skal dit med en vennegjeng, er det sånn at dere kommer til å ha noen form for samling der, altså kanskje et lite ønske fra meg å møte noen fler Volkswagen og Audi entusiaster og da evnt kunne få parkere på feks showgarden sammen for å vise frem bilene og klubben? Mvh Andreas ☺️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.