Anbefalte innlegg

Rett etter at jeg hadde fått byttet motor på verksted så røyk fuel injector 4. Når jeg skrudde av innsugsmanifolden så la jeg merke til at det ikke satt en sånn plastring innest på injectorene mot blokka. På diy videoer på nett så har det vært en sånn på alle sammen. Kan det være at verkstedet glemte å montere ringen eller kan det være at det ikke skal være det på min ? Er en 2009 modell a5 2.0tfsi cdnb motor (VIN: WAUZZZ8T49A031725). Jeg skal bytte de tre andre også når de ankommer, så monterte det bare sammen etter at jeg bytta injector 4, bilen har fungert veldig fint etter det.

 

Så for å oppsummere spørsmålet mitt, er det skadelig å ikke ha den ringen i ? Bør jeg kjøpe fire nye og sette inn når jeg åpner det opp igjen ? Ringen jeg snakker om er den han holder over på bildet. Det eneste som var på injectorene var den blanke til venstre som satt på toppen av injectorene.

 

-Arne Austenå

Screenshot_20210725-020437_Chrome.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.