Anbefalte innlegg

Dette syns jeg faktisk de har truffet meget godt på..!!!
Enda godt en er tretten nummer for stor for en sånn bil slik at en slipper å begynne å tenke tanken engang, men ja.. Smakfull relansering av en klassiker synes nå jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig film og ikke minst sinnsykt tøff bil! Godt at noen fortsatt tørr å bygge noe så bøllete💪💪🤪🤪(håper det ikke bare blir en konseptbil)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke høy utdannelse for å skjønne at dette er en Aventador med nye lykter.

 

Er vel for å markere at den er på vei ut. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bygd på adventador chassi, men er vel ikke ett panel som er likt.

Syns de har truffet godt på designet, bilen har tilogmed fått noe av det samme stuket med litt høy rumpe 👌🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Trenger ikke høy utdannelse for å skjønne at dette er en Aventador med nye lykter.

 

Er vel for å markere at den er på vei ut. 

Aventador med nye lykter? Du er ikke spesielt glad i Lamborghini skjønner jeg, for det er da virkelig mer enn lyktene som er forskjellige på de bilene?

Sjekk hjulbuer, fronten og hekken, sidepanelene og som du selv nevner lyktene.. Det er ikke bare et par ettermarkedslykter som er retrofitted spør du meg :p   
Og hvilket bilmerke er det som ikke bruker plattformer på kryss av modellene sine? 

Jeg synes de har truffet spikeren på designet, jeg har ingen problemer med å se at denne skiller seg nok fra den tradisjonelle aventadoren og gir meg minner om contauchen vertfall. Digger den!
Dessuten har vel aldri aventador blitt levert med hybrid, selv om jeg antar den vil bli det i fremtiden, om de i det heletatt beholder navnet. 

 

609669633_AventadorvsCountach.thumb.jpg.9a83bdd7f07a75cf1faced63913e5a7d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Artig film og ikke minst sinnsykt tøff bil! Godt at noen fortsatt tørr å bygge noe så bøllete💪💪🤪🤪(håper det ikke bare blir en konseptbil)!

Det er ingen konseptbil lenger, denne blir produsert i en serie på 112 enheter :)

Shmee har en del info i denne videoen

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Aventador med nye lykter? Du er ikke spesielt glad i Lamborghini skjønner jeg, for det er da virkelig mer enn lyktene som er forskjellige på de bilene?

Sjekk hjulbuer, fronten og hekken, sidepanelene og som du selv nevner lyktene.. Det er ikke bare et par ettermarkedslykter som er retrofitted spør du meg :p   
Og hvilket bilmerke er det som ikke bruker plattformer på kryss av modellene sine? 

Jeg synes de har truffet spikeren på designet, jeg har ingen problemer med å se at denne skiller seg nok fra den tradisjonelle aventadoren og gir meg minner om contauchen vertfall. Digger den!
Dessuten har vel aldri aventador blitt levert med hybrid, selv om jeg antar den vil bli det i fremtiden, om de i det heletatt beholder navnet. 


Det var satt på spissen, men dette er bokstavelig talt en Aventador med ny bekledning som et siste hurra før den går ut. Neste modell blir vel basert på Sián med hybrid drivlinje.

 

Men ja, bilen er dritfin og designet er innertier. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:x


Kommer vel i et LEGO Technic sett sikkert... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.